01/03/2017

Artdeco Spring 2017 Cover & Correct Collection


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Šiandien ilgai dirbau prie kompiuterio, vyras jau pyksta, katė zuja ratus aplinkui, bet aš dar noriu pasidalinti su jumis Artdeco promo nuotraukomis. Man po vieno panašaus įrašo rašėte, kad nepasidomėjau ar kolekcija bus Lietuvoje. Ko gero aš esu pati kalta, kad neiškomunikavau tokių promo įrašų prasmės. Aš keliu ne tik tas kolekcijas kurios bus Lietuvoje, keliu ir tas kurių nebus. Taip pat keliu ir tų brendų nuotraukas, kurių Lietuvoje dar apskritai nėra, kaip pvz Nars... Koks tada tokių įrašų tikslas? Plėsti akiratį, pažiūrėti kas gi gero ir įdomaus yra ne būtinai pas mus ;) O šį kartą tai Artdeco. Jau vien pamačiųs pagrindinę nuotrauką likau apšalus. Rimtai, čia Artdeco? :)














Liquid Camouflage Liquid Foundation – New

12 Light Apricot
16 Rosy Sand
22 Beige Dust
32 Sunny Tan
38 Summer Honey
46 Dune Sand

Color Correcting Stick – New

02 Green
04 Lavender
07 Yellow
08 Apricot

Green
Lavender
Yellow
Apricot

Setting Compact Powder – New

Cover & Correct Fixing Powder – New – €6.79

Cover & Correct Fixing Loose Powder – New – €11.99

08 Natural Cashmere
11 Vanilla Beige
17 Light Walnut

Premium Quality Brushes – New & Limited Edition

Small Oval Brush (€14.99)
Medium Oval Brush
Large Oval Brush

Neslėpsiu ir ko gero nesunku nuspėti, man labiausiai įdomūs yra šepetėliai, ypač didžiausias skirtas skystam makiažo pagrindui :) Tokių šepetėlių minusėlis - jie sunkiai išsiplauna, bet vis tiek labai noriu to didelio, nes įsivaizduoju, kad pudrą su juo padengti turėtų būti itin patogu. O kas patiko jums?

No comments:

Post a Comment