07/03/2017

Dienos makiažas kurio vinis Paese akių pieštukas


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien neplanuotai ryte gavosi man patikęs makiažas, paprašiau vyro, kad nufotografuotų, o jis piktas trypčiojo, nes jau reikėjo važiuoti. Pazyzė, bet nufotografavo :) Iš esmės vakar pažiūrėjau vieną video, po to pabandžiau atkartoti, ir manau, kad man pavyko. Aišku, kitą kartą pasiseks dar geriau, juk tokį makiažo variantą bandžiau pirmą kartą. Pagrindiniu įrankiu tapo akių pieštukas. Ankščiau galvodavau, kam jie reikalingi, o dabar galvoju: kaip man reikia daugiau kokybiškų akių pieštukų :)





Visa naudota kosmetika


Šiandien dėmesys akių makiažui, gerai? :) Todėl detaliau papasakosiu tik apie jį. Judrųjį voką ir dalį po antakių (hmmm, kaip ji tiksliai vadinasi?) aš padengiau Bruce Schetta spalva iš The Balm Appetit paletės. Toliau naudojau Ray Sinbread, šia spalva paryškinau raukšlę.



Toliau įdomioji dalis. Su Paese pieštuku nubrėžiau trikampiuką ant judriojo akies voko. Taip pat brėžiau po vandens linija. Šis pieštukas unikalus dėl to, kad yra itin pigmentuotas, bet skirstosi tobulai, o skirstant spalva nedingsta. Tai geriausias pieštukas EVER!


Po to naudojau Whiskey spalvą iš Urban Decay paletės Smoky. Bet brėžiau dar mažesnį trikampį. Tada kruosščiai išsklaidžiau. Bet tobulėt kaip visuomet yra kur :D :) 



Tada į vidinį akies kampą įvedžiau baltą spalvą iš Douglas MY FAVORITE PALETTE 2 SMOKEY
 paletės. Jei man reikia baltos aš imu šią. Ji pati pigmentuočiausia iš mano visų turimų!



Vos nepamiršau: ant likusios voko dalies užtepiau Tate R. Tots spalvą ir viską suliejau.
Realiai biški pasukčiavau, čia nepilnas makiažo variantas, bet ano nedariau, nes nenorėjau vakarinio makiažo... Bet reikės pabandyti! Nes kažkodėl turiu nuojautą, kad gausis :)

No comments:

Post a Comment