09/03/2017

Dviejų spalvų blizgantys šešėliai ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ (So Chic)*


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien diena kupina streso... O, kad tą stesą numalšinčiau aš arba einu rašyti blogo arba einu apsipirkti... Šiandien buvau, kažkaip stebuklingai mano norų sarašas vis trumpėja :) Nors ką čia stebuklingai, atsakymas vienas, dirbu :) Na, bet šiandien noriu papasakoti apie Artistry duetą – akių šešėlius, kurie mane tikrai nustebino. Žinot, kai patį pirmą kartą gavau testavimui Srtistry produkcijos negalvojau, kad tai virs ilgalaikę melę. Juk tai tinklinė kosmetika, pasakysite jūs :) Beeeeet, kai išbandžiau, o pirmus bandžiau šešėlius, aš prilyginau juos prie the Balm ir Urban Decay. Stebėjausi gera kokybe! O po to vėliau sužinojau, kad Artistry yra profesionali kosmetika. Dėl to man dar smagiau. 




Naujieji riboto leidimo* ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Eye Duo blizgantys šešėliai akimirksniu suteikia spindinčios ir švytinčios spalvos. 

Bendra informacija

Akimirksniu suteikite savo žvilgsniui spindinčios ir švytinčios spalvos su ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Eye Duo blizgančiais šešėliais. Unikalus smulkintų perlų mišinys ryškina pigmentus ir užtikrina tolygų padengimą. Lengva naudoti ir neįmanoma atsispirti, ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Eye Duo blizgantys šešėliai padaro blizgančio ir pasakiško sezono žvilgsnio tobulumą lengvai pasiekiamą.

Eye Duo šešėliai prieinami dviejų derinamų atspalvių:

So Chic suderina rožinį ir žydrą.
Subtle Chic susideda iš auksinio ir persikinio.

ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Eye Duo blizgantys šešėliai yra modernios ARTISTRY riboto leidimo* kolekcijos prekė.
* Prieinami kol baigsis atsargos sandėlyje.

Charakteristika

Paberkite šešėlius tobulam sumaišymui ir tolygiam padengimui
Galima naudoti vieną arba kaip papildomą blizgantį sluoksnį
Komplekte pažangaus dizaino šepetėlis lengvam naudojimui
Oftalmologiškai patikrintas – galima nešioti kontaktinius lęšius
Dermatologiškai patikrintas
Patikrinta dėl alergijos
Neparfumuotas
Tinka visiems odos tipams, taip pat ir jautriai odai


Kaina: 40,86 €










Visų pirma, kai pamačiau šiuos šešėlius aš pagalvojau, kad čia nagų lakas :) Koks nustebimas aplankė mane kai juos atidariau :D Tai pasirodo birūs šešėliai, o rožinį aš net priliginčiau pigmentams, nes pigmentacija itin gera.

Pakuotė tikrai originali ir apgaulinga, primena nagų laką, bet atidarius pamatai, kad viduje birūs šešėliai. Viduje yra susiaurėjimas, per kurį su teptuku paimame produktą. Labai fainas sprendimas! Man labai patinka rožiniai šešėliai, aš juos naudoju kaip hailaiterį, o su mėlynais truputi sunkiau, reikia sugalvoti tinkamą makiažo variantą, bet pavasariui juk kaip tik!

Šie šešėliai ipatingi tuo, kad nors yra birūs, bet prisilietę prie odos jie gerai prikimba ir nenubyra. Tikras stebuklas :) Šešėliai laikosi visą dieną, bet aš, kaip visuomet rekomenduoju naudoti šešėlių pagrindą.

Gerai ir tai, kad šešėliai bekvapiai ir tinka jautrioms akims. Iešties, tai prabangus ir išskirtinis produktas, kuris nenusileidžia nei kokybe nei pakuotės grožiu!

No comments:

Post a Comment