26/03/2017

Grožio gidas: dienos makiažas su Essence ir Catrice naujienomis, lūpų produktų bandymai ir pirmas įspūdis


Tik gavusi naujienas aš skubėjau fotografuoti, nes norėjau viską išbandyti kuo greičiau. Šiandien makiažas iš pirmo karto nesigavo, teko nusivalyti akis, bet antrą katą jau gavosi gerai, taip kaip norėjau. 







Makiažui naudojau šiuos naujus produktus. Labiausiai patiko Catrice šešėliai. Nesitikėjau tokios kokybės! Šešėliai ne tik, kad pigmentuoti, bet su jais labai malonu dirbti, puikiai sklaidosi, dabar žiūriu kiek laikysis. Man labai patinka. Gaila tik, kad nėra matinių spalvų. Labai patiko Catrice skaistalai, Essence bronzantas. Abu produktai labai pigmentuoti, puikiai sklaidosi. Daug tikėjausi iš Essence maskuoklio, bet kol kas dar neprisipratinau. Catrice antakių pieštukas super, tik gaila, kad man spalva per šviesi :( Manau reikės nusipirkti savo spalvą. Essence tušas nustebino labai maloniai, bet reikia dar patestuoti. Catrice makiažo pagrindas, toks jausmas, kad man per tamsus, nors čia šviesiausia spalva... Kaip tai įmanoma?


Na ir lūpų produktų rezultato nuotraukos jūsų dėmesiui. (testavau nuotraukoje iš kairės į dešinę esančius produktus).


Šis paliko geriausią įspūdį. Bet labai keistas aplikatorius, tie pūkeliai apsunkina tikslų aplikavimą. Bet spalva labai ryški, super!


Akys didelės, nes tai ne visai tai, ko tikėjausi. Tikėjausi, geresnės pigmentacijos, deja, net tris kartus aplikavus spalva nesigavo tokia, kokios aš tikėjausi. Plius, nors buvau užsibrėžusi lūpų kontūrą pieštuku, lūpų dažai iškart išbėgo už kraštų. Bet dar reikia patestuoti...


Catrice Ombre lūpų dažai atrodo įspūdingai. Jie dviejų spalvų, atrodo efektas turėtų būti super, bet man nesigavo. Dar nesusidraugavau matyt. Faktas, kad reikia daugiau laiko. Iš lūpų produktų man labiausiai patiko paskutinis, Lip Cushion produktas, kurį pasirinkau pagrindiniu makiažui. Labai graži spalva, ir tobulas rezultatas. Pats produktas irgi atrodo inovatyviai dėl savo aplikatoriaus, kuriuo patogu produktą aplikuoti tiksliai. 

Trumpai tariant, man labai patiko šešėlių paletė, bronzantas, skaistalai, tušas. Pirmas įspūdis labai geras, o dabar toliau testuosiu šias naujienas :)

No comments:

Post a Comment