05/03/2017

Kinetics Solar Gel pavasario kolekcija Grand Bazaar (visos 8 spalvos ir labai daug nuotraukų)*


Sveiki, mieli skaitytojai. Kol vyras krapštosi garaže aš mėgaujuosi blogo rašymu :) Namai sutvarkyti, todėl galiu visą sekmadienio popietę skirti poilsiui. Kai man pasiūlė išbandyti naująją Kinetics Solar Gel nagų lakų pavasario kolekciją - sutikau su džiaugsmu. Dar labiau apsidžiaugiau juos gavusi, nes paaiškėjo, kad jie tikrai neprasti! Jau traukiant iš dėžės juos, mama man pakišo gerą mintį (buvo kartu kai išpakavome, nes dabar dauguma siuntinių keliauja į jos namus dėl mano nepatikimo pašto). Jai Kinetics lakai priminė Essie. Ji visiškai teisi! O man, igliau juos panaudojus, pagal kokybę jie labai primena ir OPI. Tik OPI bei Essie kainuoja ne taip jau mažai, o šie lakai pigesni. O kokybę esu susižavėjusi. Šiandien apratrsime visas 8 kolekcijos spalvas, jas parodysiu ant nagų.



Kinetics SolarGel – tai nauja nagų lako linija, kuria nulakuoti nagai atrodo kaip padengti geliniu lakavimu. Nagų lakas atitinka JAV ir Europos sąjungos keliamus standartus, jo sudėtyje nėra formaldehidų ar kamparo. Nagų lakas Jus džiugins iki 10 dienų. Šiam nagų lakui nereikia UV ar LED lempos.
Rekomenduotina naudoti kartu su Kinetics viršutiniu nagų lako sluoksniu.
sniu.

Kaina: 6.50 €
Kur pirkti: Cascada parduotuvėse arba internete http://cascada.lt/index.php?cl=search&searchparam=kinetics

Nors gavosi labai daug nuotraukų, negaliu neparodyti promo nuotraukų. Aš tobulesnio look booko neesu mačius!













Kai jau sužinojome iš kur įkvėpimas, kviečiu apžiūrėti nagų lakus. Šviesios spalvos:

Cames or Cabrio (persikinė spalva)
Secret Deal (rožinė, bet su kūno spalvos tonu)
Grand Bazaar (rožinė)
Too Hot to Believe (ryški koralinė, mano mėgiamiausia)




Nesunku suprasti, kodėl lakai primena Essie. Buteliukai kvadratiniai su iškiliu logotipu šonuose, visai kaip Essie.


Rub the Lamp (violetinė),
Arabic Blond (labai šviesi violetinė), 
Give the Better Price (irgi pastelinė, kie tamsesnė už Arabic Blond violetinė),
Bedouin Taxi (man irgi labai patinkanti electrik spalva).


Šių lakų teptukai yra ilgoki, bet ne per ilgi, plokšti, nukirpti idealiai, truputi apvaliai, man asmeniškai tai patogiausia teptuko formą. Kotelis nėra per ilgas, todėl nereikia vargti mosikuojant ir bandant nusilakuoti nagus :)


Dar gavau viršutinį sluoksnį. Šio buteliukas jau kitoks, man primena priemones kurioms reikia LED lempos, bet va, šiam gi nereikia! Top`as išdžiūsta labai greitai, su juo lakas dar labiau blziga.


Šepetėlis toks pats kaip nagų lakų. Pati top`o konsistencia nėra nei per tiršta nei per skysta, todėl aplikuojasi puikiai ir džiūsta greitai.










Kaip jau supratote, ant nagų tikra spalvota šventė. Pats lakas gan skystas, nes naujas, bet manau ilgiainiui patirštės. Kalbant apie pigmentacija, tai pastelines spalvas siūlau aplikuoti tris kartus, pradedant labai plonu sluoksniu, taip lakas ilgiau išsilaikys. O štai koralinė, violetinė ir elecric spalvos yra pigmentuotesnės, pakanka dviejų sluoksnių. Iš esmės lakas man dar primena Anny lakus, jie turi tokį patį blizgantį veidrodinį užbaigimą. 

Lakas išdžiūsta labai greitai, per kelais sekundes. Bet musm svarbu kiek jis laikosi, ar ne? Man išlaikė penkias dienas, bet pol to jau pradėjo byrėti kampučiai. Šioje vietoje turiu pabrėžti, kad aš visus namų ūkio darbus darau be pirštiniu. Kalbu ir apie indų plovimą ir apie tūliko valymą. Todėl dažnas lakas teištveria porą dienų, ir 5 dienos jau yra gerai. O pasitvarkius kampučius galima gyventi toliau :)

Aš esu tikrai nustebinta, kad Kinetics Solar Gel lakai  yra palyginus nebrangūs, bet kokybę gali lygintis su tokiais grandais kaip OPI, Essie ir Anny. Dar smagu tai, kad Kinetics siūlo daug spalvų! Aš minėjau, kad man gražiausios koralinė ir electric, bet realiai visos spalvos savaip nuostabios, ypač pastelinės, o pastelinės čia beveik visos, ha ha :) Žodžiu, tikrai rekomenduoju atkreipti jūsų dėmesį, tik nepamirškite ir viršutinio sluoksnio, bei nagų lako pagrindo, ypač ryškioms spalvoms. 

Vos nepamiršau paminėti, kad kvadratinis buteliukas tai dar vienas pliusas, nes labai patogu tokius lakus sudėti į dėžutę. Taip pat kamštelis patogus, nes neslysta iš pirštu lakuojantis nagus. Man toks jausmas, kad Kinetics Solar Gel sujungė viską, ką galėjo geriausio ir sukūro tobulus nagų lakus :D Kad ir kaip tai keistai beskambėtų... Būtinai išbandykite!

No comments:

Post a Comment