13/03/2017

Kosmetinė su manimi – vienai dienai


Kol aš atostogavau – Jūs dar ir kaip skaitėte mano blogą. Žiauriai ačiū Jums už tai! Šį kartą aš jau pasiėmiau ir fotoaparatą ir blykstę ir netgi (o, stebukle!) atminties kortelę :D :D Taigi taigi, paruošiau Jums kelis įrašus apie savo mini atostogas. Apie viešbutį ir bufetą papasakosiu kitame įrašę. O dabar apie tai, ką įsidėjau į kosmetinę visiškai savęs nevaržydamą! Pamaniau, kokio velnio man čia reikia spaustis ir susidėjau viską ko man reikėjo. Bet šį tą pamiršau arba nepasvėriau, ko tikrai reikėjo ir kas man būtų pravetę, bet api eviską iš eilės.




Pradėkime nuo dekoratyvinės kosmetikos. Šį kartą įsidėjau net per daug nei man prireikė. Panaudojau tik The Balm kompaktinę pudrą ir Catrice antakių dažus (Artistry ėmiau, nes ten geras šepetėlis, bet dėje antakių šešėlių spalvos man per tamsios), o viso kito neprireikė, nes kitą dieną važiavome į SPA... Ir tiesa, panaudojau makiažo valymo servetėles iš naujosios kosmetinės.


Šį kartą pasigalėjau, kad nepasiemiau akių makiažo valilklio, nes prieš išvažiuodama pasidažiau itin juodu akių tušu. Pasiėmiau reikalingiausias priemones: L`oreal šampūną, Lumene prausiklį veidui, Phyris viedo kremą, L`oreal professionnel kaukę plaukams, Palmolive dušo želė. Taip pat Lacalut dantų pastą, Scholl pėdų kremą, dantų siūlą, Dove dezodorantą, Rituals... dušo pastą, kurią labai gerai naudoti po pirties, ir Damana kūno losjoną (Damana kosmetikos radome per praėjusias atostogas, kai atosotogavom Vytaute, Druskininkuose). O vietoj jau sunaudotos Damana dušo želė aš įsipyliau Margarita intymios higienos prausiklio. Patogu! Taip pat su manimi visada keliauja Dessata šepetys bei Invisibobble plaukų gumytė. Be kitą ko prigriebiau Rasa rankų kremą, dantų šepetėlį, o NYX kosmetinė pasirodė tobula dekoratyvinei kosmetikai sudėti! 

No comments:

Post a Comment