02/03/2017

LANCÔME JUICY SHAKER Lūpų blizgesys Nr. 301 - Meli Melon


Labas vakaras, mieli skaitytojai! Su pavasariu! Jis – lietingas ir niūrokas, bet šiandien paruošiau itin pavasarišką apžvalgą. Mano namuose jau žydi narcizai, o šiandien aš apžvelgsiu itin seniai norėtą dalyką – LANCÔME JUICY SHAKER lūpų blizgesį. Taip. įgyvendinau ir šią savo svajonę :)
Ar man patinka? Nerealiai!






Juicy Shaker

Lūpų blizgesys

Suplak, suplak, suplak, pakratyk, pakratyk, pakratyk!

Tarp lūpų blizgių įvyko revoliucija! Mesk į šalį nuobodybes ir išbandyk mūsų naują sultingą lūpų blizgesį.

Mūsų paskutinis lūpų blizgesys yra su dvifaze formule, praturtinta maitinančiais lūpų aliejais, paryškina lūpų pigmentą, suteikia putlumo, bet kartu išlaiko natūralų blizgesį. Šie maitinantys aliejai savo sudėtyje turi saldžiųjų migdolų aliejų, omega 3 ir spanguolių aliejų. Jūsų lūpos atrodys  putlios ir labai gundančios!

Švelni aplikatoriaus pagalvėlė padės lengvai įsigerti blizgesiui į lūpas. Aplikatorius, lyg kempinė, sugeria teisingą pigmento dozę.  Aplikatoriaus pagalvėlė prisitaiko prie Jūsų lūpų kontūrų, todėl galite nesibaiminti jog užtepsite už kontūrų. Maitinančių aliejų formulė yra ne lipni ir labai drėkinanti, todėl Jūsų lūpos visada bus švelnios  ir jas bus malonu bučiuoti.

Juicy Shaker lūpų blizgesiai turi 13 atspalvių ir vieną limituotos gamybos atspalvį Mėta 400. Šie itin smagūs lūpų blizgesiai yra puikus pasirinkimas, kai keliaujate, sportuojate, pramogaujate su draugais baruose ar ūžiate vakarėliuose iki ryto. Juicy Shaker blizgesiai nenuvils Jūsų lūpų!

Kaina: 23,95 €







  

Visų pirmą, noriu atkreipti jūsų dėmesį į tai, kad niekada nebuvau didelė LANCÔME brando gerbėja.  Šis brandas man buvo tiesiog vienas iš daugelio LUX brandų... Aš visuomet buvau YSL fanė. Bet, kažkaip žiūriu laikui bėgant mano susidomėjimas YSL mažėja. O štai LANCÔME mane pavergė ir sudomino savo įšaldytom rožėm tušo ir pravedimo koteliuose, žaliais kremais ir žinoma Juicy chakeriais. Tik aš nesuprantu vieno, promo nuotraukose yra ir žydras shakeris, bet jo nėra pardavime... Laukiau laukiau, kol galiausiai mirtinai prireikė nebūtinai mėlyno "kokteilio".

Pirmas įspūdis buvo man pačiai netikėtas. Viskas, viskas nuo sidabrinės dėžutės, ir aukso spalvos rožės ant jos iki pačio produkto įpakavimo man atrodė tobula. Įpakavimas nustebino ir dydžiu. Jis didesnis nei aš maniau. Aš pirkau jį nusistovėjusi, o po to buvo žiauriai smagu jį sukratyti :) Na, negaliu paaiškinti, matyt manyje tebegyvenantis vaikas krykštauja jį kratydamas :)

Blizgesys yra dvifazis, iš dviejų konsistencijų, viena permatoma su spalva, kita tirštesnė, su vos matomu sidabriniu blizgučiu. Man patinka aplikatorius, jis trikampio formos, labai mikštas ir švelnus. Tiesa ta, kad, kad ir kiek tepčiau ant lūpų, spalvytė gaunasi vos vos blizganti, aišku gal priklauso nuo lūpų pigmento, bet jis man tik pablizgina lūpas. Pamaitina, bet tai ne balzamas, poviekis momentinis.

Aš rinkausi shakerį pagal kvapą. Atidariau visus ir uosčiau, o šis, pasirodė pats skaniausias, nei per saldus nei per daug cheminis. Keista, nors šiaip melionų aš nemėgstų :) Man labai patinka tai, kad iš pradžių kai pasitepi lūpas atrodo lyg būtum pasikvepinus prabangiais kvepalais. Dar smagiau tai, kad blizgesys nėra kartus, beveik nelipnus.

Laikosi ant lūpų apie gerą pusvalandį, tai nėra ilgalaikis blizgesys. Ar tas WOW įspūdis išliko ilgiau naudojant blizgį? Oooo taip, man jis labai patinka. Tai toks WOW dalykėlis, kuris realiai nėra būtinas visai, bet nu TAS KVAPAS mane papirko, pats produktas irgi žavingas, dabar stovi išdidžiai ant mano stalelio ir aš jo nepaleidžiu iš rankų, nes tiesiog FAINAS.

Žinote mane, aš tokiais epitetais nesisvaidau, jei jau patiko, reiškiasi tikrai patiko :) Beje, LANCÔME išleido shakerius matinius lūpų dažus, bei naują atspalvį iš pavasarinės kolekcijos. Manau būčiau pirkusi jį, bet stende jo dar nebuvo... Ir dar, patarimas, prieš perkant išbandyte shakerius gyvai, nes internete spalvos atrodo kitaip. Ar rekomenduoju? Žinoma!

2 comments: