18/03/2017

MAC RETRO MATTE LIQUID LIPCOLOUR Skysti matiniai lūpų dažai Back in Vogue


Sveiki, mieli skaitytojai! Kaip ir tikėjausi, visa savaitė buvo labai užimta ir turininga. Man taip patinka be galo :) Net gi šiandien turiu darbo, todėl pailsėjusi sėdu prie savo blgo ir po to prie darbų. Žinote, aš ankščiau galvodavau, kad negaliu sau leisti to ar ano, nes brangu... Bet, kai pasižiūrėjau į krūvą šmutkių, kurių prisipirkau "reikėjo-nereikėjo" aš supratau, kad geriau nusipirkti tai ko norisi, nei pirkinėti bele ką, taip ir pinigų lieka. O kai nusiperki tai ko iš tikrųjų nori, ta priemonė neguli stalčiuje ir nedulka. Aš kai tik pamačiau šios kolekcijos promo nuotraukas jau žinojau, kad pirksiu. Kažkaip ilgokai nebegaunu MAC naujienų testavimui, o vis dar norisi, na, MAC juk norisi visada :) Todėl perku pati. Beje, ar žinojote, kad MAC stendas yra ir Klaipėdoje, Akropolyje? Aš ten apsilankiau per savo mini atostogas, ir buvau labai nustebusi, nes ten naujienų dar daugiau net nei Kaune!




Retro Matte Liquid Lipcolour

Skysti matiniai lūpų dažai

Jei pirmenybę teikiate laikui nepavaldžiam žavesiui, o ne visa apimančiam blizgesiui, rinkitės matinius atspalvius. MAC siūlo naujai pažvelgti į šią klasikinę tekstūrą ir pristato sodrių atspalvių skystus lūpų dažus Retro Matte. Kad ir kokį atspalvį pasirinktumėte, galime užtikrinti – spalvos išsiliejimas skystos zomšos tekstūros pavidalu paliks neišdildomą įspūdį.

Talpa: 5ml


Kaina: 25,95 €

Kur pirkti: Douglas Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir

https://www.douglas.lt/katalogas/mac-retro-matte-liquid-lipcolour-2/





Aš nufotografavau MAC lūpų daž aplikatorių iš skirtingų pusių, tam, kad pamatytumėte, koks jis neįprastas ir unikalus :)




 


Kai užtepi lūpų dažus jie būna vienos tekstūros, o po kelių sekundžių tampa matiniai.






Tikra tiesa, kad jei nori pabandyti kažką iš MAC, reikia pradėti nuo lūpų dažų. Suklįsti nepavyks, o prie MAC stendo jus tikrai pakonsultuos ir išrinks jums tinkamas spalvas. Štai kodėl aš tiesiog dievinu MAC kosmetikos stendą. Čia visuimet sulauksi pagalbos. Man smagu, kad man parinko lygiai tokią pačią spalvą kokia buvo mano wishliste ;)

Kalbant apie spalvą, manoji Back in Vogue spalva nude, su rausvu tonu. Per buteliuką galime matyti auksinius blizgučius, labai arti prisitraukus jie matosi ant lūpų, iš toliau – tikrai ne. Labai neįprasta lūpų dažų tekstūra, ji klampi ir slystanti, aplikuoti dažus super lengva, aišku, dar ir dėl patogaus bei unikalaus aplikatoriaus.

Po kelių sekundžių lūpų dažai išdžiūsta ir tampa tikrai matiniai. Čia ne tas atvejis, kai užrašo pavadinime matinis ir jau neva matinis ;) Ir išdžiuvę jie lyg prisikala prie lūpų. Iki pat vakaro. Nuskambėjo kaip reklama, bet žinokite, tikrai patogu ir paprasta kai nereikia atnaujinti lūpų dažų, žiūrėti kas kiek laiko ar ten nieks nenubėgo ir nesusigadino!

Tiesa, aplikuoti ant viršaus antrą kartą nepatariu, teks nuvalyti, o tai padaryti be valiklio bus kebloka :) Tiesa, aš galvojau, kad dažai sausins lūpas, turint galvoje nerealų išsilaikymą. Bet kažkaip man šie dažai to nedaro.

Lūpų dažai truputi persiduoda ant puodelio, bet ant delno neatsispaudžia, taigi galima bučiuotis drąsiai :) Iš pradžių truputi limpa, bet po to visiškai ne. Skonio neturi, kvapas įprasta MAC lūpų dažams.

MAC siūlo net 15 atspalvių, todėl tikrai išsirinksite savo. Nuo nude, kurios visada yra amžina klasika iki raudonų ir bordo atspalvių. Taip pat, MAC pateisino savo varda ir įtraukė vieną itin originalų elektrik atspalvį. Aš tokį turiu iš kitos kolekcijos, galiu pasakyti, kad su juo sunku likti nepastebėtai!

Reziumuojant, MAC matiniai lūpų dažai man labai patinka, naudojasi taupiai, kaina tikrai nėra aukšta, spalvų pasirinkimas platus, o pigmentas "užmušantis", todėl reikia nepamiršti pieštukų ir drėkiklių. Paskubėkite griebti, kol dar yra, nes MAC riboto leidimo kolekcijos yra iššluojamos labai greitai, o griebti tikrai verta!

No comments:

Post a Comment