25/03/2017

MICELINIS VANDUO normaliai mišriai, jautriai odai


Labas vakaras, mielieji. Aš net nepastebėjau, kaip šiandien atėjo 21 valanda vakaro. Ryte važiavome iki mano mamos, nes gavau siuntinį į jos paštą, po to suvalgėme kartu labai skanų sūrio pyragą, tada su vyru važiavome į urmą... Po to į Megą, namo parsiradom apie 17 valandą. Tuomet reikėjo susitvarkyti ir galėjome džiaugtis pirkiniais. O naujienų pas mane labai daug. Senokai nedariau naujienų rubrikos, ji bus rytoj. Pasidalinsiu ne tik kosmetikos pirkiniais, bet ir šiaip visokiais namų apyvokos reikaliukais ir papasakosiu kas pas mane naujo :) O šiaip, aš vakar vakare grįžusi namo pagalvojau, kad net nepastebėjau, kaip atėjo balandis, tuoj ir Velykos... Tiesa ta, kad po darbo grįžusi namo dažniausiai irgi dirbdavau, žodžiu sukausi kaip vijurkas. Neaprašytų priemonių begalo daug, reikia taisyti padėtį. Viena iš jų, L`oreal naujieną, naujas micelinis vanduo. Šiaip, yra kiek kvaila sakyti, kad pas mus nieko nėra, visos naujienos jau parduotuvėse, tik tereikia iki jų nueiti :) L`orealis šių metų pradžioje pristatė daug veido priežiūros priemonių, šiandien kalbame apie micelinį vandenį :)



poloxamer 184NUVALO MAKIAŽĄ. Pašalina makiažą nuo veido, akių ir lūpų vienu švelniu judesiu, netrinant ir neplaunant.
VALO. Švelniai nuvalo nešvarumus.
ŠVARINA. Pašalina sebumo perteklių, oda tampa matinė ir švytinti.
NESUKELIA ALERGIJOS – BE KVAPIKLIŲ – BE ALKOHOLIO

Išbandyta dermatologų ir oftalmologų.

KAIP NAUDOTI
1. Ryte ir vakare gausiai užpilkite micelinio vandens ant medvilninės vatos diskelio.
2. Sudrėkintu diskeliu valykite sausą viso veido odą, netrinkite ir nenuplaukite.
3. Švelniai priglauskite prie blakstienų, vokų bei lūpų ir paprasčiausiai nušluostykite.


Mokėjau apie 4 eurus, pirkau Droge :)



aqua (vanduo)hexylene glycol (tirpiklis, emulsiklis, PAM, kondicionuoja odą)poloxamer 184 (PAM)disodium cocoamphodiacetate (PAM)disodium edta (konservantas)polyaminopropyl biguanide (konservantas).


Pradėsiu šį kartą nuo pakuotės dizaino. Man labai patinka, naujų produktų pateikimas, dizaineris tikrai pasistengė. garantuoju, Jūs žiūrite ir galvojate, kad čia tik burbuliukai, ir tekstas, kas gi čia tokio? O aš žiūriu ir matau, kiek darbo reikėjo įdėti į tą visą krūvą šriftų, kad pateiktum viską stilingai ir skoningai ir pažymėtum svarbiausius dalykus. Žodžiu, šviežia ir gražu, bent man ;)

Dizainas svarbu, pakuotės dizainas lemia labai daug, ir nuo jo daug priklauso ar jūs tą produktą nusipiksite ar ne :) Bet aš vertinu ne vien tik jį. Šiaip pliusas dar nemažas kiekis. Naudoju kasdieną, o man dar liko kiek mažiau nei pusę. Taigi, šis produktas pries senuosius micelinius laimi dėl savo kiekio.

Dabar apie tai, kas mane nuliūdino. Iš esmės, jei nenagrinėčiau sudėčių, dabar parašyčiau, kad micelinis yra super osom, nes nerealiai gerai nuvalo makiažą, net akių tušą, nors aš visuomet akcentuoju tai, kad akių valymui geriau pasirinkti akių valiklį. Žodžiu, super osom žodžais mano įrašas ir pasibaigtų. Bet, kai išnagrinėjau sudėtį, supratau, kad antras ingredientas mane liūdina, kaip ir konservantas. O gaila, nes ingredientų nedaug, jie veiksmingi, tai jei nebūtų tų blogiukių, produktas būtų iš tiesu puikus. Nes jis tikrai gerai dirbą savo darbą, nėra lipnus (nors aš vis tiek nusiplaunu su vandeniu), smagu ir tai, kad tinka jautriai odai. 

Reziumė, norėčiau, kad L`oreal atsižvelgtų ir į sudėtį, nes tai ta kompanija, kuri gali tai padaryti, ir dar pasiūlyti prieinamą kainą žmonėms. Tada vismas bus super duper osom :) Gero vakaro mielieji, aš einu valgyt naminės picos, kurią neseniai su vyru pasigaminome :) 

No comments:

Post a Comment