13/03/2017

NoOPS BEAUTY Būtiniausių grožio priemonių rinkinys*

 

Sveiki, mielieji. Kai praėjusią savaitę gavau šį Douglas rinkinį, labai apsidžiaugiau, nes kaip tik laukė kelionė! Savaitgalį jau buvome susiplanavę išvyką į Palangą, todėl tiklsiai žinojau, kad fotografuosiu viešbutyje :) Galiu pasakyti tik tiek, kad manau jog ne man vienai yra buvę taip, kad riekėjo greitai išvykti ir aš kažką itin reikalingo užmiršau namie. Todėl Douglas siūlo reikalingiausių grožio priemonių rinkinį, ar gi ne patogu?
Šiame įrašę aš ne tik parodysiu, iš ko jis susidedą, aš, kaip visuomet patarsiu, kaip jį galima patobulinti!



Beauty

Būtiniausių grožio priemonių rinkinys

NOOPS yra mažas slaptas ginklas prieš kasdienius nesusipratimus. Jame yra visko, ko gali prireikti ištikus bėdai!

NOOPS kosmetinėje rasite: 2 nagų dildes, nagų laką, rankų kremą (10ml), 3 makiažo valymo servetėles, 3 gaivinančias servetėles, 3 dėmes valančias servetėles, 4 plaukų segtukus, veido riebalus sugeriančias servetėles, mini siuvimo rinkinuką, 2 sagas, dantų pastą, dantų šepetėlį.

Talpa: 1vnt.

Kaina: 10,99 €

https://www.douglas.lt/katalogas/noops-beauty/




Tai štai kiek gėrio čia turime. Esminis dalykas yra tas, kad pati kosmetinė yra labai maža, tesveria nepilnus 200 gramų. Joje yra daug servetėlių, kurios yra skirtingų paskirčių: makiažo valymo, atgaivinančios ir net dėmėms valyti. Čia dar yra servetėlės, kurios skirtos sugerti riebaalų perteklių nuo veido. Nustebino dantų šepetėlis, maniau jis bus miniatiūrinis, bet čia jis susideda ir gaunasi normalaus dydžio šepetėlis! Taip pat mini pasta, gaila, kad Colgate, mano dantims nuo jos stiprumo būna koma ir permatomas nagų lakas, kurį galima panaudoti ir suplyšus pėdkelnėms.

Plaukų segtukai, siuvimo rinkinys, pora dildžių ir rankų kremas. Žodžiu viskas, ko reikia kelionei. Ar tikrai? :) Man gime keletą įdėjų, kaip šį rinkinį patobulinti. Taip jau nutiko, kad iš Douglas kalendoriaus aš turiu mini permatomą nagų laką, todėl iš karto sukeičiau didelį nagų laką su juo. Tam, kad kosmetinė būtų lengvesnė. Dar aš įsidėjau žnyples nagams kirpti, nes man kartais patogiau dirbti su jomis, ne su dildėmis. Bet čia tik mano skonis, apskritai, tai puikus rinkinys, jei skubate į kelionė, ir prisiminėte, kad pamiršote makiažo valikl ar dantų pastą!

No comments:

Post a Comment