06/03/2017

NYX COSMIC METALS LIP CREAMS dark nebula*


Sveiki, mieli skaitytojai. Žiema sugrįžo, arne? Ta progą, užsinorėjau kažkaip save pralinksminti, tam į pagalbą atskubėjo labai neįprastos spalvos NYX lūpų kremas :) Kai gavau NYX siuntinuką ir pažiūrėjau ką gavau, labai apsidžiaugiau, jog spalvos tokios nekasdieniškos. Kaip man patinka! Mano mama tai kraupo, negal4jo suprasti, kad čia lūpų blizgesys :) Klausinėjo ar tikrai ne šešėliai ir kas su tokiais eina į gatvę? :D Atsakiau, kad eina, bet tikrai ne ten kur ji vaikšto :) O jei rimtai, tai labai keistas lūpų kremas, ir tikrai ne visiems. Kodėl, tuojau paaiškinsiu :)






 Kur pirkti: Nyx parduotuvėje Panoramoje, Vilniuje
Kaina: apie 8 eurus









Bet pradėkime šiandien nuo to, kad ir aš esu ne geležinis žmogus ir mane kartais šis tas erzina. Kad ir NYX, nes neturi lietuviškų aprašymų ir kainų internete. Kodėl erzina? Nes esu iš tų, kurie internetu apsipirkinėja mieliau nei realiose parduotuvėse... Tiesiog man taip labaiu patinka. Man net ne visada svarbu pasidaryti swatchus, jei patinka produktas. Todėl, NYX, susimastykit :))))

Vienu žodžiu, NYX žada, kad šis lūpų kremas intensyvios, pigmentuotos spalvos ir suteikia nerealų išskirtinį rezultatą. Oooo taip, ar gi gali kas nors dėl to ginčytis? :) Tai metalik užbaigimo lūpų kremas, kurio konsistencija kaip įprasto lūpų kremo, bet po kurio laiko jis tampa panašus į skystą foliją.

Aš turiu panašios spalvos blizgesį iš MAC, bet jis nesuteikia folijos finišo. Tiesa, tiek NYX tiek MAC priemonės panašios tuo, kad tepa dantis. Jei su MAC aš dar susitvarkau, tai su NYX ši įpatybė išvaro iš proto. Ačiū Dievui, kad dantys lengvai nusivalo.

Lūpų kremas beskonis ir bekvapis, labai minimaliai lipnus. Laikosi apie 3 valandas, o po to ima blukti. Visų tokių ryškių priemonių įpatybė – reikia lūpų pieštuko. Iš kur gauti mėlyną? Greičiausiai irgi iš NYX`o :) Nes po kurio laiko lūpų kremas suteka į raukšles.

NYX siūlo net 12 metalic spalvų, o užsienio bloggeriai sako, kad šie labai primena į Kylie Kymajesty. Dabar jau įdomu pasidarė ir man :)  Ar rekomenduoju? Jei norite kažko naujo ir įdomaus, taip. Tik turėkite omenyje, kad aplikatorius nors ir standartinis, bet vis tiek su juo kiek sunkoka aplikuoti šį lūpų kremą. Ir, kad dažo dantis. Bet gal rezultatas tai atperka?


No comments:

Post a Comment