08/03/2017

NYX INTENSE BUTTER GLOSS Lūpų blizgesys Berry Strudel*


Sveiki, mieli skaitytojai. Visas moteriškos lyties skaitytojas sveikinu su kovo 8-ąja! Vis gi kuo daugiau švenčių, tuo geriau, ane? Kalbant apie moteriškąją lytį, tai ankščiau labai liūdėdavau, kad neturiu su kuo eiti į renginius. Nueidavau ir stypsodavau, arba išeidavau labai greitai :D O dabar, kai turiu, niekas nebekviečia :D Juokauju, žinoma :) 
Turiu labai daug NYX kosmetikos, kurios dar neesu aprašiusi. Ne viską net išbandžiau... Todėl po truputį bandau taisyti padėtį, nes nu negražu taip :) NYX turi tiek skirtingų lūpų blizgesių, kad lengva pasiklysti. Vieni man tokie so so, kiti tokie wow! Koks šitas? O gi – WOW!




Intense Butter Gloss

Lūpų blizgesys

Apgaubk savo lūpas šilko švelnumo spalva! Mūsų ryškių spalvų Butter Gloss lūpų blizgis pasižymi gardžia ankstesnės formulės tekstūra ir aromatu, bet suteikia dar sodresnę spalvą. Galima rinktis iš 12 skaniausių atspalvių.

Talpa: 1vnt.

https://www.douglas.lt/katalogas/nyx-intense-butter-gloss/

Kaina: 7,39 €
Kur pirkti: Douglas ir Nyx parduotuvėse





Ooo taip, vėl netradiciškai :) Vėl spalva ne kiekvienam :) Bet atrodo juk įdomiai, arne? Man šis blizgesys patiko dėl savo sviestinės konsistencijos, dėl kurios aš jį vadinu lūpų kremu. Jis labai labai pigmentuotas, matomą spalvą galima išgauti vienu potepiu...

Pieštuko reikia, nes, kaip taisyklė be jo viskas išplaukia. Truputi lipnus, bet beskonis. Kvapo kažkokio ypatingo aš nejaučiu, gal jau pripratau? Blizgesys persineša, todėl gerti ir valgyti reikia atsargiai... O fainiausias dalykas, kad blizgesys palieka lengva pigmentą. Šiaip aš nemėgstų dažančių, bet šis pigmentas toks visai natūralus ir gražus! Nors ir keista taip sakyti apie violetinę spalvą!

Dar vienas pliusas keliauja aplikatoriui, jis plokščias ir švelnus bei mikštas, o jei rimtai su juo produktas aplikuojasi tobulai. Retai taip pasitaiko, arne? Apibendrinant, man labai patiko INTENSE BUTTER GLOSS Lūpų blizgesys todėl aš atkreipsiu dėmesį į nude atspalvius, kurie labiau skirti kasdienai.

No comments:

Post a Comment