14/03/2017

Reziumė apie Nutrilite PHYTO 2GO vitaminų gėrimą*


Sveiki, mielieji! Pamenate, rašiau apie Nutrilite PHYTO2GO vitaminų gėrimą? Nuorodą galite rasti čia: http://ilovemanythings.blogspot.lt/2017/02/naujiena-nutrilite-phyto2go-vitaminu.html.
Ir žadėjau, kad papasaosiu, kaip man sekėsi gerti šiuos vitaminus? Taigi, ta diena atėjo. Aš ne tik, kad sąžiningai išgėriau visas kapsules, bet ir pajutau poveikį ir dabar man trūksta šio gėrimo.... Tikra tiesa, kad nebūsime gražios, jei nesijausime gerai ir nebūsime sveikos. Tiesą sakant, aš nesitikėjau, kad apskritai bus kažkoks poveikis, juk mano turimas kiekis nebuvo toks jau didelis. Bet, pajutau! Tuo metu kai gėriau šiuos vitaminus, aš kapanojausi iš ligos patalo, jaučiausi tikrai prastai. Jėgų nebuvo visai net trečią savaitę. Baisu net prisiminti dabar. Aš jau po trijų kapsulių pajutau, kad gėrimas suteikia energijos, skatina medžiagų apykaitą. O kai išgėriau visą savo dozę supratau, kad man trūksta šio gėrimo. Todėl manau, kad ateityje įsigysiu. Moterys ir merginos, jei dar nevartojate vitaminų, gal jau laikas pradėti? Nuo šiandien? :)

No comments:

Post a Comment