05/03/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #92 Kinetics Solar Gel, Rituals... ir Douglas


Ši savaitė buvo keistoka. Gerokai save palepinau įsigijusi Bobbi Brown ir Lancome kosmetikos. Galvoaju jau nieko nepirksiu, bet vis gi vieno dalyko labai reikėjo. Kinetics Solar Gel nagų lakai atkeliavo iš Cascada parduotuvės, man jie labai patiko, todėl nieko nelaukusi išbandžiau ir jau aprašiau juos :)




Mano vyras vakar buvo itin geras, todėl palepino mane Rituals... putomis ir arbata. Aš per Kalėdas jam padovanojau Rituals... kosmetikos rinkinį, jam labai patiko, todėl kelią iki šios parduotuvės jau žino ir jis.


Man labai reikėjo aliejaus kūnui. Išbaigiau visus turimus, tas kurį nusipirkau iš Douglas aną kartą, pasidrodo yra vonios aliejus, todėl teko pirk dar vieną... Vėl nukeliavau į Douglas, nes buvau gavusi mėginėlį šios linijos kūno losjono, man labai patiko kvapas, todėl nusprendžiau išbandyti ir aliejų. Jau dabar galiu pasakyti, kad labai patogi pakuotė ir gerai tai, kad yra purkštukas. Tikiuosi, kad bėgant laikui, aliejus nepradės veržtis pro visus sujungimus, kaip tarkim daro Geomar aliejus... Labai nervina kai tenka valyti apibėgusią kriauklę. Bet kol kas nepanašu :)

Tiesa, aš dar nebuvau pašte, o žinau, kad ten manęs laukia :D

No comments:

Post a Comment