26/03/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #93 bobbi brown, ariana grande, lancome, essene ir catrice bei kiti


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien taip jau gavosi, kad atsikėliau po 11 :) Kaip jus veikia laiko sukinėjimas? Mane tai labai išbalansuojam man dabar atrodo, kad diena trumpesnė :( Visą dieną tvarkiausi, po to fotografavau ir dariausi makiažą. Bet pirmas įrašas kaip ir žadėjau apie naujienas, kurių visai nemažai. Visų pirmą, įgyvendinau dalį savo norų sąrašo. Nusipirkau seniai norėtus Lancome ir MAC lūpų produktus. Įsigijau ir Urban Decay šešėlius bei Bobbi Brown skaistalų juosteles. Paskutinis pirkinys buvo Ariana Grande kvepalai, rpie kurių gavau kosmetinę. Ir neseniai nusipirkau Margarotos paakių kremą ;)




Esu labai dėkinga Essence ir Catrice atstovams už tokią krūvą produktų. Pagaliau mane siuntiniai pasiekia laiku, aš nurodau visiems mamos adresą, o ten paštas dirba kaip priklauso. Kaip aš to ankščiau nesugalvojau?? Jau visas naujienas nufotografavau, dalį net spėjau išbandyti, todėl dar bus ir makiažo įrašas. Išbandžiau visus lūpų produktus!



Nusipirkome dar vien1 Rituals... rinkinį. Šį kartą vyrams, bet dušo priemones naudosiu ir aš. Man be galo patinka kvapai ir šaldantis dušo želė poveikis.


Ši savaitė man nebuvo rožėmis klota. Važiuojat į darbą man pasidarė blogą, iki darbo neištempiau, suvariau vyro automobilio saloną... Stoviu prie darbo, noriu paskambinti kolegei, ir pranešti, kad man reikia persirengti, o negaliu, nes neveikia nei recent calls, nei apskritai negaliu paskambinti. Tapo aišku, kad man reikia atsinaujinti telefoną... Pagaliau galėsiu filmuoti į instagramą ir bendrauti snapchate :) Vakar iki 2 nakties bandžiau galimybes. 


Juokauju, kad mes su vyru esam sodininkai. Negana to, kad turime sodą, dar turime ir terasą, kuria reikia rūpintis, be to namie visada būna gėlių. Šį kartą radome šiuos gražuolius vazonus Maximoje, už labai nedidelę kainą!


Tie didesni balti vazonai kainavo po 2,45 eurus, bet juems dar buvo 40 procentų nuolaida. Tas mažesnis deja, neatsimenu kiek kainavo, bet tikrai labai nebrangiai. Vazonų dar palikom daug :)


Reikėjo kažkur sudėti grikius, todėl nusipirkome šį stiklinį indą su avyte (rmo bazėje). Labai labai mielas ir sandarus, kas svarbiausia, jei nenorite, kad virtuvėje užsiveistų kandys.

Dar per pastarasias dienas pirkau rūbų: juodą švarką, bliuzoną, šalį, bet kažkaip tiap sutapo, kad viskas arba skalbimo mašinoje arba išskalbta, o norėjau parodyti. Na, kitą kartą. Tokios mano naujienos, šį kartą įrašas gavosi ne vien tik apie kosmetiką, bet taip jau yra, kad dar vis įsirenginėjame namus ir daug ko reikia... 

No comments:

Post a Comment