13/03/2017

Tavo Idilė grožio dėžutė*


Na, ar dar nepavargote manęs iandien klausytis? Žinot, kai gerai pailsiu, aš pradedu mąstyti apie keistus dalykus. Kad ir apie draugystes, kurios buvo tik dėl to, kad žmonėms kažko reikėjo iš manęs. Kodėl taip sakau? Nes kai tie žmonės kažko to iš manęs nebegauna tai daug mažiau ir dėmesio skira. Ne, tiksliau nebeskiria jo visai :D Taip ir atsirūšiuoja tikri draugai, tiesa? O šiandien aš apie Grožio dėžutę. Aš labai įtartinai žiūriu į tokias dėžes, nes tikrai vertos mano ir Jūsų dėmesio buvo tik kelios. Ši tikrai verta. Ne dėl to, kad aš ją gavau dovanų. Dėl to, kad joje tiek daug gerų dalykų! Jau nustebino vien jos dydis...




Kas tai yra?

Negyvoji jūra laikoma didžiausiu pasaulyje natūraliu SPA. Didelės koncentracijos mineralų ir druskų prisotintas pakrančių vanduo puikiai atpalaiduoja, maitina ir gydo odą.

Dėžutėje yra kruopščiai atrinkti kūno priežiūros rinkiniai su jūros purvu ir druska, vitaminais, natūraliais eteriniais aliejais bei mineralais.

Taupydami Jūsų laiką ir rūpindamiesi Jumis, kviečiame užsiprenumeruoti dėžutę jau dabar ir susikurti savo idilę namuose.

http://www.tavoidile.lt/

Mano dėžutė kainuoja 29 eurus.



Taigi, ši dėžutė visiškai skiriasi nuo ankščiau matytų dėžučių. Čia yra priemonės SPA, jokios dekoratyvinės ar kitokių dalykų. Atidariusi dėžę, na kitaip tiesiog nepavadinsi, aš radau: katalogėlį, maišelį, kelis mėginukus ir veido kaukę. Ji itin mane nudžiugino! Mėgstų purvo kaukes.

Toliau viskas kaip priklauso SPA ritualui namuose: druska voniai, kreminis šveitiklis, putos prausimuisi, kūno aliejus, ir kūno kremas. Kiekiai tikrai dideli! Mane tikrai nustebino ši dėžutė, aš jau daug ką išbandžiau, bet aprašysiu plačiau kai rašysiu apie kiekvieną produktą.

Žodžiu, tai tikrai vertinga dėžutė, jei ieškote dovanos, manau tikrai puikus pasirinkimas! Aš nesitikėjau, kad už 29 eurus bus tiek visko daug, ir dar tokie kiekiai. Čia jau vien kokio dydžio pilingas ir kūno kremas! Kursi, beje, su pompa, kas labai patogu!

Vienu žodžiu, šį kart vienos rekomendacijos. Retai ką taip giriu, bet šį kartą likau labai patenkinta.

1 comment:

  1. Šioks toks pastebėjimas. Eiliniai pirkėjai dušo putų negauna.

    ReplyDelete