22/04/2017

ARIANA GRANDE SWEET LIKE CANDY Parfumuotas vanduo (EDP)


Sveiki, mieli skaitytojai. Visą laiką maniau, kad neturiu daug kvepalų, iki tol kol šiandien neatidariau savo spintelės ir nepamačiau, kad ten yra jų, kokių tik nori.. Čia ir Guerlain, ir Peace love and juicy couture ir kvepalai-putos. Žodžiu, net pati nustebau, kiek pasirinkimo ;) Tiesa ta, kad man ne visi kvapai, toli gražu ne visi įtinka. Aš apskritai esu keistas žmogus su keista uosle, daugelis nišinių kvepalų man tiesiog per stiprūs. O kai kvapas netinka, iš pradžiųjis tik blaško, tada pradeda skaudėti galvą, po to jaučiuosi apskritai kaip serganti. Jei norėčiau, ir galėčiau pasirinkti, aš tikrai norėčiau būti mažiau jautri kvapams. Beje, šiandien teko galimybė pauostyti naująjį YSL aromatą... O, ne. man jis patiko.... :D




Sweet Like Candy EDP

Saldus gėlių/pudrinis aromatas moterims

Saldus kaip saldainis ir sukeliantis priklausomybę kaip cukrus - toks yra naujasis ARIANA GRANDE aromatas moterims Sweet Like Candy.

Karamelizuotos gervuogės, sultingos Italijos bergamotės, kreminės kašmyro ir medienos natos bei subtilūs gėlių niuansai - Jūs liksite pavergtos šio aromato kompozicijos... Pagrindines natas sudaro aksominiai Creme de Cassis (juodųjų serbentų skonio likeris), dangiškai purūs zefyrų ir gundantys vanilės akordai. Skiriamasis kvepalų buteliuko bruožas - rausvas matinis paviršius ir baletą primenantis švelnus pukų kamuoliukas. Tai tarsi papuošalas, kuris sužadina jausmus savo gundančia moteriška išvaizda.

https://www.douglas.lt/katalogas/ariana-grande-sweet-like-candy/


Kaina: 50 ml – 39,95 €



Viršutinės natos: gervuogės, Italijos bergamotės ir kriaušės;


Vidurinės natos: Arabijos jazminai, Frangipani ir sausmedis;


Pagrindinės natos: Creme de Cassis, zefyrai, kašmyro ir vanilės akordai.



Su šiuo parfumuotu vandeniu man nutiko keistas dalykas. Aš tik pamačiusi rožinį, daugiabriaunį buteliuką ir dar bumbulą prie jo supratau, kad man kvapas patiks. Tiesa, dar perskaičiau, kad kvapas saldus, tuomet man jų žūt būt prireikė. Pasižiūrėjau, kad Douglas siūlo šortukus kaip priedą ir kosmetinę, jei perki kvepalus, tai buvo galutinis lašas taurėje, nusprendžiau, kad tikrai pirksiu.

Pirmą kartą atėjus į parduotuvę ir pauosčius tapo aišku galutinai, kad man reikia ne Ari kvepalų, o Sweet like candy. Be to, kad man labai patinka buteliukas, man dar labiau patinka jų kvapas.

Pats buteliukas išskirtinės išvaizdos, kvepalų kūrėja pataikė tiesiai man į paširdžius ir sukūrė daugiabiraunį, pastelinės rožinės spalvos grožį su rožiniu burbuliuku, kuris beje, nusisega. Galvojau prieš pirkdama, kad jį nešiosiu ant rankinės, o dabar kažkaip gaila nuimti ir tampyti jį visur, todėl jis savo vietoje, prie buteliuko :)

Buteliukas fukcionuoja puikiai, tiek kamštelis sandarus, tiek dozatorius dozuoja gerai, niekas neprabega. Aš išsirinkau 50 ml kiekį, prie kurio gavau dovanų kosmetinę, o didelio kiekio prie kurio dovanojami šortukai nepirkau, nes šortukų nebeturėjo. Kosmetinė labai miela, irgi pastelinė rožinė, su užmerktomis akytėmis ir ausytėmis ir dar vienu bumbuliuku. Nežinau kas gali būt mieliau, jei atvirai...

Pats kvapas saldus, bet ne per saldus, jog atrodytų kitiems, kad esi įvirtus į cukraus vatą. Aš jaučiu gervuoges, jazminus, vanilę, realiai atskirai kažkoko elemento nejaučiu, bet jaučiu visų visumą, kuri man primena ne ką kitą, o vasaros vakarus praleistus prie jūros, ar sode, primena nerūpestingą vaikystę.

Gerai pagalvojus, tai viskas ir auga tame sode: kriaušės, gervuogės, jazminai.O zefyrų ir vanilės kvapai yra mano dievinami... Tai yra pats nuostabiausias kvapas, kuris nei per saldus, nei per aštrus, juo pasipurškus jautiesi apgaubta tokio malonaus vasariško kvapo, kad net nejučiomis ir persikeli į vasarą...

Vienintelis minusėlis tas, kad kvapas ilgai neišsilaiko, apie porą valandų. Bet tai ne kvepalai, tai parfumuotas vanduo, todėl tai yra logiška. Aš gailiuosi, kad pirkau? Tikrai ne, džiaugiuosi, kad pirkau vidutinį dydį (dar yra 30 ml ir 100 ml), nes jo man užteks ilgiau. Vanduo galioja 36 mėnesius, tai per tokį laiką tikrai spėsiu juos išpurkšti. Rekomenduoju!

No comments:

Post a Comment