29/04/2017

BOBBI BROWN ART STICK LIQUID LIP Skysti lūpų dažai Hot Tangerine*


Sveiki, mieli skaitytojai. Visą dieną aš bandžiau prieiti prie blogo rašymo, taip jau gavosi, kad atsisėdau tik 22 valandą vakaro. Ilgai galvojau apie ką rašyti, nes rašyti jau norėjosi, pradėjau vieną atsiliepimą, bet galiausiai supratau, kad noriu rašyti apie Bobbi brown naujieną Art stick liquid lip skystus lūpų dažus, kurie iš pradžių labai nustebino, o ilgiau patestavus supratau, kad produktas pažįstamas iki kaulų smegenų :) Tiesa, šiandien visą dieną fotografavau naujienas, šią savaitę jų pasipylė, be to pati šį bei tą nusipirkau. Tačiau ryt išvažiuoju į Klaipėdą, ne labai ypatingai noriu, noras dingo po to kai užvakar susižalojau pėdą, dabar einant skauda... Uf, nenorėjau aš čia skųstis, tik noriu išduoti paslaptį, kad ne visos naujienos bus kosmetikos, bus ir šio to saldaus ir šio to, ką tikiu dieviname daugelis... Plius, viename įraše papasakosiu kaip gimė mintis rašyti blogą, visą priešistorę. Na, gavosi šioks toks anonsas, bet dabar jau pasakoju apie Bobbi brown, kaip aš jau esu minėjusi, nekantriai laukiau kol Bobbi brown bus Lietuvoje... Atrodo jog Bobbi brown į Lietuvą atkeliavo neseniai, et kaip bėga tas laikas.




Art Stick Liquid Lip

Skysti lūpų dažai

Ikoniškieji BOBBI BROWN Art Stick lūpų dažai tapo dar modernesni: pristatome kreminės konsistencijos ypač pigmentuotus lūpų dažus su pusiau matiniu paviršiumi, kuriuos itin lengva ir patogu naudoti - tereikia paspausti tūbelę. Drėkinamoji formulė puikiai minkština lūpas ir užtikrina ilgai išliekantį efektą. Tai išties nepakeičiama priemonė situacijose, kai reikia atrodyti nepriekaištingai negaištant laiko - tiesiog išspauskite dažus iš tūbelės, žaviai perbraukite jais lūpas ir pirmyn!

Talpa: 5ml

29,95 €

https://www.douglas.lt/katalogas/bobbi-brown-art-stick-liquid-lip/



  





Visų pirmą, negaliu nuslėpti džiaugsmo, jog pirmą kartą gavau progą testuoti Bobbi brown. Taip, visada galima nusipirkti, bet juk smagu, kai naujienos pas tave ateina pirmiau. Iš pradžių galvojau, kad čia lūpų balzamas su spalva, bet kai perskaičiau, kad tai fluidas, supratau kas ir kaip. Perskaičiusi gamintojo aprašymą aš turiu sutikti su kiekvienu žodžiu, retai taip būna, ane? Bet, produktas turi ir minusų, čia iš kurios pusės pažiūrėsi, vieniems patiks kitiems ne.

Pats produktas atrodo kaip storas pieštukas, bet tai ne pieštukas, o plastikinė tūtelė. Aš labai nustebau pirmą kartą pasidažiusi lūpas, nes tikrai nemaniau, kad dažai bus tokie pigmentuoti. Pati konsistencija man kiek primena putas. Užbaigimas satininis, kitaip tariant - pusiau matinis. Lūpų dažai drėkina lūpas, jų nesausina. Nėra lipnus, be skonio ir be kvapo.

Kodėl sakiau, kad man produktas pažįstamas? Nes jis man labai primena Pupos skystus fluidus. Išlieka tikrai ilgai, tik reikia atsargiai valgyti ir gerti, nes lieka "ūsai". Lūpų dažai persiduoda ant puodelio ar kitų paviršių, prie kurių prisiliečia lūpos :)

Tiesa, atrodytų, kad aplikatorius gali būti nepatogus, nes jis plastikinis. Bet jo forma padeda labai tiksliai apibrėžti lūpas, man net nereikia pieštuko. Produktas išlieka ilgai, ko ne visą dieną, jei aišku negeri, nevalgai (nes išsivalgo nuo lūpų vidurio), nesibučiuoji :)

Realiai jei nepersiduotų ant kitų paviršių tai būtų topiniai lūpų dažai, bet ne visiems juk tai problema :) Mano spalva Hot Tangerine, tai oranžinė su raudonu tonu, ryški pavasariška spalva. Bobbi brown pristato 16 spalvų. Lūpų dažai jums patiks, jei žinosite ko tikėtis, beto jie puiki išeitis, kai norisi matinių lūpų, bet nesinori kentėti lūpų komos :) O mano makiažo variantą jūs tikrai išvysite.

No comments:

Post a Comment