23/04/2017

Catrice Lūpų Pagalvėlė 020 BETTER MAKE A MAUVE


Man patinka Catrice dėl to, kad sugeba išlaikyti protingos kainos ir kokybės santykį. Be to, jie kas sezoną vis prisigalvoja kažko naujo. Ne tik naujas spalvas ;) Štai šį kartą kompanija išoko į Cushion traukinį, bet sukūrė ne makiažo pagrindą, o lūpų produktą! Kai tik gavau testavimui ėmiau bandyti, bet vis gi galvojau prieš bandant ar produktas pasiteisins ar bus nelabai vykęs bandymas. Galiu pasakyti tiek, kad aš produktą mėgstu naudoti ne tik vieną, bet ir ant kitų lūpų priemonių.




Apgaubk savo lūpas. Kreminis lūpų blizgesys su avokado aliejumi suteikia lūpoms spindesio ir yra subtilios tekstūros. Itin švelnus kempinėlės aplikatorius padengia lūpas įvairiais pereinančiais atspalviais. Priemonės formulė suteikia vidutinę pigmentaciją ir palieka nuostabų jausmą ant lūpų.

Grožio Patarimas

Įkvėpta Azijos grožio tendencijų, Lūpų Pagalvėlė suteikia visiškai naują jausminę patirtį. Dengiant priemonę lieka malonus, pamaitintų ir prižiūrėtų lūpų jausmas.

Lūpų blizgis su blizgiu efektu
Itin minkštas kempinėlės aplikatorius
Vidutinė pigmentacija

Kaina: apie 4 Eurus

Kur pirkti? Drogas, Eurokos.


Sudėtis:
INGREDIENTS: POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, SILICA, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, TRIACONTANYL PVP, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, TOCOPHEROL, TOCOPHERYL ACETATE, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, PHYTOSTEROLS, LECITHIN, TIN OXIDE, ASCORBYL PALMITATE, SORBITAN OLEATE, MICA, CITRIC ACID, AROMA (FLAVOR), PARFUM (FRAGRANCE), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 15985 (YELLOW 6 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).




Priemonės pakuotė atrodo kaip kokio skysto hailaiterio, išsukama, o galiukas -- aplikatorius tai minkšta kempinėlė, neįprasta, todėl kai atidariau pirmą kartą galvojau, ar su ja įmanoma gražiai padažyti lūpas, mat yra gan didelė.

Iš pradžių, kaip taisyklė tenka netrumpai pasukti, tuomet lūpų blizgesys pradeda bėgti per kempinėlę. Pats blzigesys iš tiesu, labai pigmentuotas, o užbaigimas blizgus, aš prilyginčiau net skysgiems lūpų dažams. Pats blizgesys turi salsvą kvapą, skonio nejaučiu.

Jei ne neilgas išsilaikymas, produktas neturėtų jokių minusų. Man patinka tai, kad užsitepus vieną ant lūpų jis atrodo gerai, bet jei reikia prigesinti kitus lūpų dažus jis irgi labai tinka, draugauja net su matiniais lūpų dažais. Be to, nesausina lūpų, atrodo net, kad kažkiek drėkina.

Priemonės yra 3,5 gramo, tai manau užteks daug ilgiau nei antakių pieštuko :) O galioja 36 mėnesius, tai irgi pakankamas laikas priemonei išnaudoti :)

Man labai patinka mano spalva: 020 BETTER MAKE A MAUVE, ji tokia nude su rožiniu atspalviu, tokios blizgesių spalvos yra mano mėgiamiausios. Catrice siūlo 6 spalvas, gerai pagalvojus, tai man mano gražiausia :) Ar rekomenduoju? Taip, jei reikia neilgalaikio lūpų blizgesio ir norisi išbandyti ką nors naujo.

No comments:

Post a Comment