08/04/2017

Dienos makiažas – ryškios lūpos


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien diena praėjo intensyviai, kaip ir dauguma mano dienų (ha-ha). tiesą sakant, paskutinę savaitę tempas toks intensyvus, kad net nusprendžiau šį kartą praleisti Pelenės parodą. Tiesiog, kai peržiūrėjau kitų blogerių nuotraukas, apėmė tas jausmas, kad kažkur visą tai jau mačiau, o aš jo labai nemėgstu, todėl šį kartą praleisiu. Būčiau norėjusi važiuoti tik dėl to, kad susitikti su keliomis blogerėmis, su kuriomis bendraujame, bet štai per tą įtemptumą su niekuo nesusitariau. Bus tų parodų ir progų, o šiandien pagalvojau, kad pats laikas makiažo įrašui. Tiesa, nufotografavau kosmetikos pirkinius, ir šiaip šią savaitę pirkau papuošalų, rūbų ir aksesuarų, tai net galvojau, gal šiandien įkelti ir pirkinių įrašą? Mat ryt ketiname važiuoti į Birštoną pasipliuškenti, o šiandien kaip tik aš nusiteikusi rašyti :) Žodžiu, pagalvosiu :) 




Vis dar bandau Essence ir Catrice naujienas, čia taip greit neišbandysi, o dar šią savaitę gavau ir Douglas kosmetikos naujienas, todėl rimtai testuoju. 





Šiandien užsimaniau gražaus akių makiažo, todėl išsitraukiau kelias savo mėgstamas paletes. Nors šią UD paletę turiu neseniai, ją naudoju labai dažnai. Dar ir kaip pasiteisino. Dažnai naudoju SKIMP spalvą akių makiažo pradžiai. Ji veikia net kaip akių makiažo pagrindas! Tiesiog, ši kūno spalva labai pigmentuota, sulygina ir pamaskuoja odą, bei paruošia ją makiažui. Žinoma, su pagrindu būtų dar geriau, bet dieniniam makiažui man pats tas. Labai gera paletė!



Šie Paese šešėliai nėra mano mėgiamiausi... Net nežinau kodėl. Atrodo, nieko jiems netrūksta, bet... Net nežinau, plius jie velniškai byra. Tačiau yra pigmentuoti, o į akies raukšlę aš įvedžiau apatinėje eilėje esančią antrą iš kairės spalvą.


Ant akies voko tepiau SMOG šešėlius.



Ir pravedžiau strėlytę su MILDEW spalvą, taip pat su šiais šešėliais brėžiau ir apatinę liniją.



Dar ne viskas, į vidinį akies kamputį įvedžiau pačią pirmą Essencę baltą perlamutrinę spalvą. Ją panaudojau ir po antakių. Labai nustebino! Tikra tiesa, kad šį šešėlį galima naudoti ir kaip hailaiterį, labai pigmentuotas.


Norėjau ištestuoti ir šią paletę, pradėjau nuo skaistalų ir hailaiterio. Skaistalai labai švelnūs, hailaiteris patiko labiau. Dar reiks išbandyti šešėlius.


Lūpoms naudojau šias dvi priemones. Naujuosius Catrice lūpų dažus ir Lip Cushion blizgesiu bandžiau prigesinti lūpų dažų spalvą. Nelabai prigesino.... :)


Aš labai labai norėjau šios Douglas antakių želė. Dar iki tol, kol jos mums neatsiuntė žiūrinėjau ją Douglas interneto svetainėje. Bet koks nusivylimas, ech, kodėl man siunčia per šviesas spalvas? Gaila, nes produktas žiauriai įdomus ir man patinka. Manau po algos nusipirksiu savo spalvą. Blakstienoms naudojau Douglas Volume Obssesion tušą. 

Šeštadienį leidžiu valgydama visokius saldainius, rafaelo ir sausainukus. Bandau save sulaikyti, gaila, man sunkiai sekasi... O kaip šeštadienį leidžiate Jūs?

No comments:

Post a Comment