17/04/2017

Dienos makiažas/naujienos – ką verta pirkti?


Vakar išbandžiau dalį gautų naujienų, todėl šiandien noriu pasidalinti pirmais įspūdžiais.
Bandžiau Golden rose kosmetiką, bet dar papasakosiu ir apie Catrice ir Essence naujienas.




Šį kartą aš sumiksavau Catrice ir Rimmel makiažo pagrindus, nes Catrice spalva man per tamsi. Bet manau, kad bandymų jau užteks, nei vienas nei kitas man nepatinka. Vėliau apie Catrice parašysiu plačiau, bet šį kartą tai ne mano produktas, nes labai sunkiai skirstosi ant veido, išlieka neilgai, netinka mišriai odai... O gaila. Essence camouflage maskuoklis, atrodo irgi nėra tai, ko man reikia, nes nemaskuoja. Gerai kažkas pasakė, nusitrina kai bandai išskirstyti ir nieko nelieka. Bet štai Catrice skystas hialaiteris man labai patinka, gal dėl to, kad labiau mėgstų skystus hailaiterius, ir pagaliau radau auksinę spalvą. Tokią turėjau tik iš the Balm, ne skystą, o čia būtent tai, ko reikia. Manau tikrai dažnai naudosiu.



Išbandžiau Golden rose makiažo fiksatoriu. Galiu pasakyti, kad patiko, makiažo buvimo trukmę pailgino porą valandų. Ir apskritai, priemonė atrodo kokybiškai, patinka pakuotė, tik gal kiek neįprasta purškimo srovė, kiek atskiresnė nei tarkim NYX ar MAC, bet šiaip viskas tikrai ok, todėl dabar naudosiu kas dieną ir po kurio laiko parašysiu pilną atsiliepimą.



Išbandžiau Golden rose kontūravimo rinkinį. Žinokite, nieko blogo negaliu pasakyti, pati pakuotė labai primena tokius brendus kaip Make up factory, tikrai kokybiška. Išsilaikė irgi iki pat vakaro. Dar reikia patestuoti, bet man tikrai patinka.



Golden rose long stay matinius lūpų dažus išbandyti norėjau labai seniai. todėl banžiau iš karto kai tik gavau :) Viskas būtų labai fainai, bet man spalva prie viedo visiškai netinka. Atrodau kaip ateivis. Vėliau įkelsiu nuotrauką, kai aprašysiu produktą. O šį kartą vėl prigesinau su Catrice Lip cushion, kuris yra tobulas. Rekomenduoju!


Ne naujiena, bet jei dar neturite, verta atkreipti dėmesį. Urban decay naked 2 paletę šį kartą panaudojau ir antakiams, undone spalvą. Man truputį per tamsi, nors vėl, kai žiūriu nuotraukas atrodo viskas ok. Tai labai labai universali paletė. Šį kartą aš naudojau the Balm akių šešėlių pagrindą, tuomet stark spalvą iš šios paletės.



Ant  voko užtepiau Mac Enicheese matinę spalvč, o į akies išorinį kampą įvedžiau Rocky Rood-Icecream. Kokioks gražios spalvos! Beje, su šešėlių bazę jos atsiskleidžia dar geriau.

Gero sekmadienio, mielieji.

No comments:

Post a Comment