06/04/2017

Essence „glow & care luminous“ nagų lakas 02 go for glow*


Labas vakaras, mielieji. Tikrai tikrai Jūsų nepamiršau, o šiandien net grįžau iš karto namo, kad galėčiau ramiai pabloginti, kol vyro nėra. Pastaruoju metu jaučiuosi labai laiminga, jaučiu tą jausmą, kad esi ten, kur turi, jis yra TOBULAS. To dirbant namie nepajausi... Baisu net sakyti, kad pavydelnykai neužpavydėtų... Bet leiskite man pasidžiaugti! Kai gerai jautiesi, minčių kyla labai daug... Vis galvojau apie ką parašyti, bet kai atsidariau nuotraukas, supratau, kad reikia rašyti apie Essence nagų laką, nes jos gavosi bent man labai gražios. Savaitės pradžioje aš nerealiai užsimaniau pagaliau nusilakuoti nagučius, į mane žiūrėjo ant stalo pastatytas Essence gražuolis. Man labai patinka tokios kūno spalvos, todėl puoliau bandyti.






naujasis nagų lakas stiprina ir apsaugo nagus. taip pat sukuria švelnų švytėjimą su lengvu blizgesio efektu. su kukui aliejumi.

1.99  EUR

Kur pirkti? Droge, Eurokos


Sudėtis: ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, MICA, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, ALEURITES MOLUCCANA SEED OIL, TOCOPHEROL, TIN OXIDE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ASCORBYL PALMITATE, ALUMINUM HYDROXIDE, BARIUM SULFATE, CI 15850 (RED 6), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)




Ryte, maždaug be 20 7 aš galvojau, nu jei man greitai jis nenudžius, tai bus šakės! Bet, tuo pačiu aš Essence pasitikiu, nusprendžiau rizikuoti. Lakas išdžiuvo tikrai greitai, net nespėjau mirktelti, tik tiek, kad konsistencija labai tiršta, ir man skubant nesigavo visų nagų dailiai nulakuoti...

Lako tekstūra įdomi, bet kamštelis ir tas lašiukas su savo tekstūra biški klaidina, nes užbaigimas nesigauna toks labai grublėtas... Tik truputi išryškėja blizgučiai. Pati spalva labai graži, tiesiai į 10-tuką, nude su rausvu tonu :)

Toks buteliukas man yra labai patogus, šepetėlis plokščias ir nukirptas tobulai taisyklingai. Tik tiek, kaad laikosi lakas nelabai ilgai, man jau po poros dienų nušoko kampučiai.

Tačiau apskritai kalbant, laką vertinu teigiamai, nes nebrangus, graži spalva, super greitai džiūsta ir gražiai atrodo ant nagų. Norėtųsi ilgesnio išsilaikymo iki tobulumo, bet tam jau reikia naudoti viršutinį sluoksnį... Beje, nors lakas turi blizgučių, jis nusivalė labai greitai, nepalikdamas pigmento ant nago (skubėjau, todėl nagų lako pagrindo nenaudojau).

Ar rekomenduoju? Taip, jei nereikia, kad laikytų visa amžinybę. Pas mus yra keturios spalvos, o aš jau laukiu, kada galėsiu išbandyti savo violetine spalvą.

2 comments:

  1. O kaip dėl to Kukui aliejaus? Ar suteikė kažkokią naudą nagučiams? Ar buvo galima pastebėti kažkokį efektą?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiesą sakant, nepastebėjau, bet mano nagai visuomet silpni...

      Delete