01/04/2017

Lūpų blizgesys ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ soft rose*


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Oho, man atrodo, kad mes nesimatėme visą amžinybę! Savaitė buvo labai užimta, kupina visokių papildomų darbų, darbelių, vakar reikėjo darbe užsibūti ilgiau, grįžau namo 22 h. Bet jaučiuosi labai gerai, man patinka toks gyvenimo ritmas. O šiandien pagaliau atėjo pavasaris, net nesitiki, tiesa? Taip gera, kai šilta... Beje, visą savaitę intensyviai dalinausi naujienomis su jumis savo instagram paskyroje :) Ten visos žinios atskrieja greičiau. Visą savaitę naudojau Artistry kosmetiką ir graužė sąžinė, kad dar neaprašiau tiek daug produktų... Beje, pašte aš taip pat dar nebuvau, ten jau laukia du siuntiniai, o vienas dar keliauja. Žodžiu, bus daug naujienų ;) Bet šiandien apie visiškai pavasarišką lūpų blizgesį, kurio spalvą aš tiesiog pamilau.




ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ lupų blizgesys paliks ant jūsų lūpų kreminę lūpdažio tekstūrą ir sodrų blizgesį. Išskirtinė ir patogi gelio formulė prieinama dviejų viliojančių atspalvių, užtikrinančių lūpų drėkinimą ir patrauklią, ilgai išliekančią spalvą.
ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ lūpų blizgesys yra ARTISTRY šiuolaikinės ribotos gamybos* kolekcijos prekė.
* Prieinamas iki atsargų išpardavimo.

Jungia kreminę lūpdažio tekstūrą su lūpų blizgesio spindėjimu
Suteikia greitą ir ilgalaikį drėkinimą
Lūpos visuomet paryškintos žavinčia spalva
Ilgai išliekantis
Tinka visiems odos tipams

Preliminari lūpų dažų kaina: 29 Eur.

http://www.amway-lithuania.com/product/120419,artistry-signature-color-lip-shine-fuchsia#product_benefits







Tikrai taip, spalva tikrai nereali... Nude rausva, mano mėgiamiausia. Blzigesys turi kreminę lūpų dažų tekstūrą ir veidrodinį žvilgesį. Ant lūpų atrodo labai gražiai ir seksualiai, jas net gi padaro truputi vizualiai putlesnes.

Blizgesys kvapo neturi, beskonis. Lipnumo irgi nejaučiu. Laikosi nelabai ilgai, tai ne ilgalaikis produktas... Bet štai, pakuotę aš šį kartą papeiksiu. Ne dėl rožinio kamštelio, tikrai, su juo viskas okey. Esmė tame, kad blizgesys išsisuka, o jei daugiau išsuksite atgal susukti nepavyks...

Todėl jau įpratau išsukti tik tiek, kiek reikia. Pati blizgesio konsistencija labai minkšta, todėl įtariu, kad ilgam neužteks. Būtų kontraversiškas produktas, bet man labai patinka spalva ir rezultatas. Ir dar, pliusas, kad nedžiovina lūpų. Jei jums reikia pavasariškos spalvos ir naujo mėgiamiausio lūpų balzamo, aš drąsiai rekomenduoju šį, aš tiesiog prisirišau prie jo taip, kad dabar kas kart kai dažau lūpas, rankos pačios jo siekia. Nes juk pavasaris, norisi kažko lengvo, gaivaus, mielo ir jaukaus, tiesa? :)

No comments:

Post a Comment