15/04/2017

MAC naujo stendo Douglas Gedimino 16 Vilniuje atidarymo šventė


Sveiki, mieli skaitytojai. Man atrodo, kad a kiekvieną kartą rašau, oho, šią savaitę tiek daug visko įvyko... Bet tai tiesa, šią savaitę visko buvo labai labai daug. Aš netikėtai gavau kvietimą į MAC renginį, todėl trečiadienį po darbo skubėjau į Vilnių. esu labai dėkinga savo vadovams, kurie mane išleido ankščiau, kitaip nebūčiau spėjusi. Vienai į tokius renginius vykti nėra prasmės, stovėsi viena kaip pirštas, o galiausiai po penkių minučių atsibos ir eisi savo keliais, todėl aš pasikviečiau į draugiją Robertą iš http://robeauty.lt/. Mes jau kurį laiką bendraujame internetu, per vieną renginį susitikti nepavyko, bet pavyko šį kartą. Labai šauniai ir mergaitiškai praleidome laiką, iš pradžių aš pergyvenau, ar rasime bendrą kalbą, bet keli juokeliai pramušė ledus, o Douglas parduotuvėje jau sukome ratus apie MAC stendą, aptarinėdamos, ką bandėme ir ko ne. Nustebau, kad ne taip jau mažai visko esu išbandžiusi! Kai kuriais atvejais jau ir palyginti galiu. Šį kartą aš dar atkreipiau dėmesį į tai, ko nebandžiau, bet norėčiau, apie tai papasakosiu šiame įrašę.




Roberta man rekomendavo išbandyti skaistalus. Realiai aš supratau, kad neturiu jokių MAC skaistalų ir hailaiterio.... O kokios spalvos, taip vilioja!


Dar neesu bandžiusi nei vieno makiažo pagrindo, bet turiu makiažo bazę ir turėjau maskuoklį, kuris labai labai man patiko. Roberta rekomendavo pro longwear, jis turėtų atitikti mano norus, pakankamai maskuoti ir ilgai išlikti. Bandysiu!



Lūpų dažų karalystė... Žinoma, čia jau lengviau, turiu kelis MAC lūpų dažus :) Ar užtenka? Atsakymas, manau aiškus :)


Vis dar noriu išbandyti MAC mono šešėlius, be to turiu numačiusi atskirą straipsnį apie mono šešėlius, tikiuosi pavyks jį parašyti.




Jei šiuos šešėlius bandžiau tai pieštukų dar, ne, o man kirba, kad jie puikūs.


Čia stendas, prie kurio sustoju ilgiau, nes dar nebandžiau pro longwear maskuoklio... Bet turiu studio finish, o jis man labai patinka....



Dar daugiau makiažo pagrindų...


Jei noriu, tai ir parodysiu, mus vaišino macaroons`ais ir šampanu.


Kaip be muzikos?


O aš supratau vieną dalyką, kad ir kiek būčiau išbandžiusi MAC produktų, norėsiu dar. Man buvo labai smagu apžiūrėti naujienas, esu labai dėkinga už pakvietimą ir dovanas, be to dar supratau, kad kitą kartą į renginį su savimi būtinai pasiimsiu blykstę... :D :)

No comments:

Post a Comment