02/04/2017

Mineral Beauty system puryfing mud mask purvo kaukė veidui*



Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien mano diena turininga, atsikėlėme gana anksti, kaip sekmadienį, pavalgėme pusryčius ir išvažiavome į jachtklubą. Ten pasivaikščiojome, pasimankštinome ant treniruoklių, pasidžiaugėm pavasariu, o grįžtant dar sumanėme užsukti pro macdonaldą, nes labai norėjau ledų. Taip sakant, reikėjo atstatyti balansą. :) Vakar dar jaučiausi mažumėlę pridaužytą po savo ilgos penktadienio dienos darbe, bet šiandien jau tikrai gerai išsiilsėjau. O ryt dar nereiks taip anksti keltis, tai iš vis pasaka! Pasiprašiau ateiti po pietų, nes man reikia atsiimti siuntinius. Pastarosiomis dienomis aš neatsidžiaugiu savo naujuoju telefonu, na jaučiuosi, kaip vaikas, gavęs naują žaisliuką. Bet jis man reikalingas, ne tik kaip vartai į socialinius tinklus, bet su juo atrandu daug nuotraukų redagavimo galimybių, kurių nebuvo aname telefone. Logiška, kad aš nebuvau prisijaukinusi ir instagramos, nes kam idomios nekokybiškos nuotraukos? Žodžiu, negaliu atsidžiaugti aš vis dar, vakar vėl pražaidžiau iki 2 nakties :D Sekmadieniais mes dažniausiai tvarkomės, po to plaunu savo makiažo šepetėlius, tuomet einu į vonią. Tada jau traukiu visą arsenalą kaukių, kondcionierių, kremų ir kitus džiaugsmus, kurie padeda atsipalaiduoti vonioje. Šiandien net keista, kad jau namai sutvarkyti, šepetėliai išplauti, o į vonią po tokios karštos dienos turbūt neisiu, visiškai nesinori :) Bet aną kartą aš išbandžiau šią purvo kaukę veidui, ir ji man paliko gerą įspūdį, nors žinojau, kad sudėtis nėra visiškai gera.



Kur įsigyti? http://www.tavoidile.lt/


demiralized water, stearic acid (emulsijos stabilizatorius, minkštiklis, atkuria lipidinį sluoksnį), dead sea mud (mineralų šaltinis, kondicionuoja odą), beeswax (tirštiklis, emulsiklis), cetyl alcohol (minkštiklis, emulsiklis, emulsijų stabilizatorius, klampumo reguliavimo medžiaga), glyceryl stearate (minkštiklis), isopropyl myristate (minkštiklis), sorbitan (emulsiklis, kvepalų ingredientas), tristearate (PAM), lavender oil (minkštiklis, kvapiklis), mineral oil (gaunamas iš naftos, tirpiklis, antistatikas, minkštiklis), triethanolamine (chelatorius, kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis), avocado oil (drėkiklis, minkštiklis), parfum, panthenol (drėkiklis, pasižymi gydomosiomis savybėmis), dead sea salt (klampumo reguliavimo medžiaga), methylparaben (konservantas), propylparanen (konservantas), tocopherol (vitaminas E).

Aprašymas žada, kad kaukė turėtų drėkinti odą, bei išvalyti ją. Šiaip aš mėgstų purvo kaukes, kadangi mano oda mišri, naudoju T zonai ir po to arba džiaugiuosi švaresne oda arba ne. Ši kaukė nustebino visų pirma tuo, kad visiškai neerzino odos. Daugelis purvo kaukių tai daro, o šią užsitepus diskomforto nejaučiau.

Ji neuždžiuvo ant odos, o ir nusivalė pakankamai lengvai. Smagiausia tai, kad nusivalius ją veidas atrodė švaresnis, bet tuo pačiu nebuvo išsausintas! Negalėjau patikėti tokiu rezultatu. Vienintelis minusėlis, tai kaukės sudėtis. Būtų gerai išvengti parabenų... Bet,  apskritai produktą aš vertinu teigiamai, nes nustebino rezultatas, aš džiaugiausi švaresne ir sudrėkinta oda.

No comments:

Post a Comment