29/04/2017

MUA - MakeUp Applicator silikoninė makiažo kempinėlė*


Kaip aš mėgstų naujoves... Todėl gavusi silikoninę makiažo kempinėlę apsidžiaugiau labai, kad pagaliau išbandysiu. Bet kirbėjo kirminėlis, ar patiks? Galiu iš karto išduoti paslaptį, nepatiko... Bet, man net Beauty blenderis nepatinka, todėl šiai kempinėlei šansų dar mažiau :) Nroėjau susidraugauti, kad ir kaip bandžiau, man nepavyko.



Kaina: 12.90 €
http://www.dijora.lt/dekoratyvine-kosmetika/makiazo-kempineles/mua-makeup-applicator-silikonine-makiazo-kempinele



Žiūrėdama video kur moterys dengia makiažo pagrindą su silikonine kempinėle galvodavau, kas čia per keistenybė. Bet gal visgi į manoma? Gal aš klystu? Esmė paprasta, vietoj paprastos kempinės mes šį kartą turime silikoninę, netaisiklingos formos "kempinėlę". Ji ganėtinai minkšta, švelni, todėl teoriškai galėtų jai priskirtą užduotį atlikti. Ji tiap pat spaudosi iš šonų, Bei turi plonesnius kraščiukus. Pasakysiu, kas mane suerzino labiausiai. Kei dengi pagrindą, turi žiūrėti, kad nepataikytum ant to kraščiuko, nes vaizdas bus baisus, o pagrindas bus visur tik ne ten kur reikia. Be to, kempinėlė yra išgaubta, tas išgaubimas neleidžia tiksliai padengti pagrindo. Kiti sunkumai prasideda bandant pagrindą pazskirstyti tolygiai, bet jis tiesiog čiuožinėja po veidą, nemaskuodamas, nesusigerdamas, jau nekalbu apie teisingas vietas. Šį kartą esu kategoriška, man šis aplikatorius nepasiteisino. Beje, juokingiausia tai, kad ją labai sunku nuplauti. būna dar žiauriau kai reikia priemonę pašalinti iš tų kraštelių. Aš suprantu, kad mada yra mada, bet kartais geriau pabandyti nei šokti paskui madą... Aišku, čia viskas priklauso ir nuo žmogaus, man geriau makiažo pagrindą dengti su šepetėliais, bet gerai pagalvojus aš jį kažkada dengiau ir supirštais, ir nemačiau jokių problemų :) Taip, kad manau, čia skonio reikalas.

No comments:

Post a Comment