20/04/2017

„Real Techniques“ makiažo pagrindo šepetėlis* ir dar keli mano sugalvoti naudojimo būdai


Sveiki, mieli skaitytojai. Kartą per mėnesį man būna tokia diena, kai aš negaliu nieko normaliai daryti... Taip, kalbu apie tuos džiaugsmus, kurie ištinka kiekvieną moterį, tik kitoms jie trunka savaitę, kelias dienas, ar pan., o man tenka džiaugtis vieną dieną. Savaime suprantama, ta diena nebūna laimingiausia mėnesio diena. Norisi tik susisukti į pledą, pasiimti šokolado ir ilsėtis. Bet nieko nedaryti man neišeina, todėl nutariau aprašyti kelias priemones, kurias nors gavau neseniai, bet jau spėjau išbandyti. 






Aukščiausios kokybės šepetėlis su ypač minkštais šereliais.

Šio kampinio šepetėlio pagalba sukursite tobulą makiažo pagrindą.
Kaina: šiaip €13.69, bet dabar akcija – €8.21.

http://www.dijora.lt/dekoratyvine-kosmetika/makiazo-sepeteliai/real-techniques-makiazo-pagrindo-sepetelis






Žinote, neslėpsiu, labai džiaugiuosi galimybe išbandyti Real Techniques makiažo šepetėlius. Keletą esu nusipirkusi ir pati, tačiau dabar kolekcija dar padidėjo. Kiek išbandau Real Techniques šepetėlių, tiek įsitikinu, kad neveltui jie yra tokie populiarūs visame pasaulyje.

Štai, kad ir šis, makiažo pagrindo šepetėlis, kurio pati nepirkau dėl to, kad esu įpratusi pagrindą dengti su kabuki tipo kirstais šepetėliais. Man šio šepetėlio forma neatrodė ideali, galvojau, kad turėtų dengti dryžiais, ką daro kai kurie plokšti šepetėliai. Bet, išbandžiau, ir savo nuostabai likau labai patenkinta.

Bet pradėkime nuo pačio šepetėlio formos ir sunkumo. Na, jis nėra labai sunkus, bet nėra ir visai lengvas, o tai tikrai turi įtakos padengimui, su juo dirbti labai patogu. Pats aplikatorius yra plokščias, bet tankus, ko tikrai nepasakytum užmetus akį į nuotrauakas, dėl to aš susilaikydavau ir nepirkau šio šepetėlio. Dar be kitą ko, jis nukirptas kampu, o kampai užapvalinti. Nukirpta preciziškai tiksliai, neiškrito nei vienas šerelis, net pačioje pradžioje naudojimo...

Pats aplikatorius yra lankstus, o dėl šerelių gausos viskas greit stoja į savo vietas :) Kadangi šepetėlis ne pliuškis, pagrindas padengiamas tolygiai ir gan greitai. Vargti netenka. Tobulai sumastytas kirpimo kampas padeda ne tik tolygiai pagrindą paskirstyti ant veido, bet ir patogiai prieiti prie nosies, paakių, kitų įdomesnių veido dalių :)

Aš šį šepetėlį naudoju ir skystam maskuokliui dengti, po to jau dengiu makiažo pagrindą. Šepetėlis patogus ir skystam kontūravimui pradėti, aš juo padengiu priemone, o po to skirstau jau su kitu Real Techniques šepetėliu. Šepetėlis išsiplauna greitai ir lengvai, išdžiųsta taip pat greitai :)

Nesugalvoju nei vienos priežasties, kodėl man turėtų nepatikti is šepetėlis, iš tiesu, dažnai gamintojų nuotraukos neparodo to, koks geras yra produktas, kol nepabandai, tol neįsitikini :) O aš dar labai norėčiau išbandyti Real Techniques šepetėlį skirtą biriai pudrai :)

No comments:

Post a Comment