23/04/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #96


Sveiki, mieli skaitytojai. Šį kartą pristatau savo savaitės pirkinius, pr produktų šią savaitę nebuvo, bet man daug kas baigėsi, be to buvo Maximos grožio mugė, todėl pasinaudojau proga nusipirkti to ko reikia pigiau. Pirkau ir vatų makiažui valyti bei paketų, bet savo bloge jų nerodysiu (chi chi:)). Maximoje nusipirkau šampūnų, dušo želių, dantų pastos, dezodorantą, Babylipsą, Bio-Oil (tai man nepamainoma priemonė). Taip pat nusipirkau veido vandens iš dar nebandyto brando Alkmenė. Būčiau prigriebusi ir veido kremą, bet kažkaip neužkliuvo akis. Tokios mugės tai puiki proga nusipirkti produktų, kuriuos ir šiaip perki su nuolaidą, todėl man tikrai patinka :)
Cien akių valiklis iš Lidl, būčiau ten pirkusi ir dezodorantą, bet nebebuvo. Šiaip aš tokios nuomonės, kad kam pirkti kažką brangaus, jei produktas pasiteisina ir atitinka lūkesčius? Šis akių makiažo valiklis jau nebe pirmas.

 


Mano pirkiniai iš Mr.Woo parduotuvės, kurie pasirodė ne itin fotogeniški :( Tiesa, man atrodo, kad dar turėjo būti pėdų kaukė, nes lyg pirkau, bet dabar nebemoku patikrinti, tai gali būti, kad pati apsižioplinau... BB kremas, rankų kremas - persikas ir veido kaukė, kurią baisiai seniai noriu išbandyti.



Po Maximos nuėjau į Douglas, šiaip galvojau pirkti kūno aliejų pakartotinai, bet užsimaniau išbandyti ir kūno kremą. Man labai labai patinka ši linija, kvapas nerealus, o kokybė – taip pat. Jau bandžiau ir kūno kremą, puikus, kaip ir aliejus bei losjonas kūnui. O kas gi dėžutėje?


O viduje Smashbox: šešėlių paletė, makiažo bazė, tušas, lūpų dažai ir akių šešėlių pagrindas (mini produktai, išskyrus šešėlų paletę). Kai pamačiau, kad siūlo šį rinkinį už gerą kainą, negalėjau susilaikyti, nes jau labai seniai norėjau išbandyti Smashbox kosmetiką, o dabar turiu galimybę tai padaryti. Tiesa, nepamenu kiek tiksliai kainavo rinkinys ar 40, ar 50 eurų, be to dar pirkau ir kūno kremą... Bet manau, kad 40 eurų. Šiaip labai gera kaina, nes jau vien paletė kainuoja 47.95 eurus. Beje, šiandien bandžiau dažytis, pirmas kartas nebuvo sėkmingas, o šešėliai žiauriai pigmentuoti...

Baigiau Paese makiažo pagrindą, ilgai galvojau kurį pirkti, supratau, kad nenoriu nieko iš mass market, o 50 eurų mokėti dar nepasiryžus, nusprendžiau sugrįžti prie Paese. Patiko labai, kaip bendravo Paese konsultantė, ji pasiūlė išbandyti šią pudrą, sakė, kad netutėtų taip blizgėti kaip turėta Long wear. Žiūrėsim. Nusipirkau savo spalvos antakių pieštuką iš Catrice, pagaliau radau,jei jau atvirai. Kiek kartų buvau priėjus prie stendo ir visk kažkaip nepamatydavau... Pagaliau jį turiu :) Na, ir School pėdų kremas, etatinis mano pedų draugelis, be kurio man nėra gyvenimo :) Šią savaitę gausiai, nes viskas buvo pasibaigę, daug priemonių norėjau kartoti, o dar tą mugė pasitaikė :) Aš nesupykčiau, jei Maxima ją rengtų dažniau :)

No comments:

Post a Comment