15/04/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA šeštadieni, rimtai mastau perkelti:) : NAUJIENOS #95


Žinokite, rimtai galvoju perkelti šią rubriką į šeštadienį. Kodėl? Nes Taip jau susiklosto, kad šeštadienį turiu daugiausiai noro ją rašyti. O kadangi esu nepriklausomas blogeris, tai kodėl taip ir nepadaryti? Ši savaitė buvo aktyvi, dievinu tokias savaites, buvo ne tik kosmetikos naujienų, bet ir MAC renginys, o noriu priminti, kad šiaip aš dirbu full time, normalų darbą, todėl reikia tikrai pasistengti, kad viską spėčiau. Bet nieko nėra neįmanomo! Nusprendžiau šiame įrašę jums papasakot daugiau apie savo gyvenimą, ne tik kosmetikos naujienas. Tiesiog noriu parodyt kaip gyvenu :) Mano gyvenimas nėra tik lūpų dažų testavimas....



Kai pirmadienį sulaukiau netikėto kurjerio skambučio, supratau, kad savaitė bus labai gera! Gavau pilną dėžę Golden Rose kosmetikos, ir visokių gerų dalykėlių: šaldančią akių kaukę, kempinėlių makiažo aplikavimui ir net užrašų knygutę, kurią tikrai naudosiu. Siuntinys buvo netikėtas, o tokius aš labai mėgstų. Labai ačiū!




Labai ačiū Dijora.lt už siuntinuką, gavau Real techniques šepetėlių, ir naujieną, silikoninę makiažo kempinėlę. Kaip fainai, labai norėjau išmėginti! Man ypač patinka tokie dalykėliai, labai ačiū!


Testavimui gavau paakių kremą iš The Organic Pharmacy, ačiū Biovaistinė.lt! Man labai jo reikėjo, mano nemiegojimas jau daro savo, o aš manau, kad grožio blogeris turi rūpintis savo paakiais, kaip ir žinoma savo veido oda.


Ir tuomet trečiadienį buvo MAC vakarėlis, ačiū labai už dovanas!


Sakiau, kad papasakosiu plačiau apie savo gyvenimą, kuris paskutiniu metu vėl virtęs statybomis... Negana to, mano vyras trečiadienį, kai aš grįžau namo mane nustebino, parvežęs iš darbo sugedusį kavos aparatą. Vakar naktį visą išardė, pataisė mikroschemą, ir aparatas vėl veikia! Aš labai mėgstų kavą, todėl man tai tikrai nereali dovana. Iki šiol mes turėjome Delonghi pingvinuką, kurį dabar pastačiau iš kairės naujajam aparatui, nes nenorėjau jo atsisakyti. pagalvojau, kad valgyt neprašo, todėl pas mus dabar bus du kavos aparatai. Uff, kaip dabar jos nepersigerti? Jau vieną kartą esu perdozavusi... Jausmas nebuvo malonus. Kurį laiką negėriau kavos visai, bet aš ją taip mėgstų, negaliu atsisakyti.


Pamenate, rašiau, kad esam sodininkai. Žodžiu, užsimaniau šiais metais sode ananasinių braškių, nusipirkome daigų, bet panašų, kad išdygs tik vienas :( Ant palangės dar auga svogūnai, narcizai, dešinėje pusėje nesimato, bet irgi daiginame lubinus, išdygo tik du. O dar sako, kad žalioje stotelėje sėklos patikimos... Viržį reikia persodinti, dar nespėjome... Tiesa, kairėje pusėje yra stiklainis, kuriame renkame cukrų iš kavinių, na žinote, kai lieka... Jau pilnas stiklainiukas, che che, o jis labai praverčia kai namuose netikėtai baigias cukrus. Ir taip, pas mus ant lango virtuvėje dar kabo kalėdinės lemputės :D


Paskutinis dalykas, kurio aš labai laukiau, tai yra durys! Pagaliau, po metų laiko mes jas įsigijome. Viską apsunkino tai, kad vienas duris reikėjo siaurinti, dėl to jos kainavo brangiau, ir durų angas reikėjo žeminti, kas reikalauja laiko ir darbo. Mano vyras labai nagingas ir beveik viską daro pats! Duris taip pat deda pats, čia šiandienos vaizdelis, bet dar nebaigė... :) Mūsų katei Pupai jos, kaip matome, nelabai patinka...

Šį kartą įrašas gavosi toks padrikas, tai apie kosmetiką tai šiaip apie beleką. Bet taip įdomiau, ar ne? Ryt važiuosiu pas mamą, pagalvojau, kad tikrai nepavyktų bloginti. Na, jūs nepažįstate mano mamos, ji nuolat klausinės ką darai, kol truks kantrybė ir viską mesiu. Todėl net nebandau... Po pusryčių važiuosime į botanikos sodą, gaila, kad dar šaltą, bet vis kažkokia pramoga :) Linkiu Jums gražių Velykų ir skanių margučių, ir svarbiausia – jų nepersivalgyti! Dar kartą ačiū visiems už pasitikėjimą ir dovanas ir už tai, kad skaitote mano tinklaraštį.

No comments:

Post a Comment