08/04/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA šeštadieni, vis kažkas naujo :D : NAUJIENOS #94 L`oreal, Douglas ir mano pirkiniai


Parašius vieną įrašą noras rašyti niekur nedingo, pagalvojau, kad įrašyti straipsnio nenoriu, o vyras dar snaudžia, todėl įsijungiu Coldplay  Hymn For The Weekend ir toliau rašau :) Šią savaitę paišlaidavau, nusipirkau kelis dalykus, kurių reikėjo, atnaujinau savo spintą, nusipirkau papuošalų kitokių aksesuarų... Juk pavasaris, reikia atsinaujinti :) Pirkau porą džinsų, marškinių, porą švarkelių, šalių. Po truputį ruošiu drabužių įrašą, bet dar ne viską nufotografavau, todėl teks luktelti :) 




Mane pasiekė naujoji L`oreal Elvital extraordinary clay linija, kaukę jau esu aprašiusi, mano nuomonė nepasikeitė. Šampūnas dar laukia savo eilės, o aš labiausiai norėjau pabandyti kondicionierių. Šiaip, pasakysiu iš karto, nepulsiu labai girti, nes man ne itin patinka... Ilgiau panaudojus supratau, kad kaukė sausina plaukus, šampūnas irgi, reikėjo tikėtis, kad kondicionierius bus riebokas, nes turi atstatyti padarytą žalą, taip ir yra. O kai užsitiepi riebaus kondicionieriaus reikia sauso šampūno, ane? Žodžiu, esu kiek suglumusi. Dar reikia patestuoti, kad susidaryčiau galutinę savo nuomonę, bet kol kas man labiausiai patinka šampūnas.


Atkeliavo ir douglas naujienos. Iš tiesu, yra labai smagu kiekvieną mėnesį sulaukti Douglas siuntinuko... O šį kartą dar toks nemažas. Jau išbandžiau tušą ir antakių želė, visą kitą dar laukia savo eilės. Šią savaitę nelabai galėjau bandyti akių produktų, nes buvo pradėjęs augti miežis, taigi lašinausi antibiotikus. Bet jau viskas gerai, todėl puoliau dažytis ;) :D 



Na ir mano pirkiniai. Aš vis negaliu ramiai gyventi, šią savaitę porą dienų teko po darbo važiuoti praustis pas mamą, į kitą miesto galą. Kodėl? Nes drėksta bendra siena su kaimynais, nėra aišku kutie visus užpylinėja, baindome aiškintis, todėl atjungėme porai dienų vandenį. Nepanašu, kad mes, bet dar niekas neaišku. O plius dar pagaliau užsisakėme duris, taigi vėl gyvename vos ne statybose. Apie vėlykas dar net nespėjau pagalvoti :D Taip gyvenu aš, prieš važiuojant pas mamą po darbo vieną dieną užėjau į Drogą, nes jau reikėjo šampūnų. Nusipirkau savo mylimą Dove, kaip visuomet, ir dar kartoju Superdrug šampūną, nes labai patiko. Iš L`oeral naujienų sau pasilikau kondicionierių ir sausą šampūną, o visą kitą dovanosiu Jums.



Baigėsi nagų lako valiklis, nusipirkau Beauty formulas, tai žinokit, visiškas š... Nepatiko, nieko nevalo :( Piginai į balą. Dar nusipirkau tos pačios firmos du rankų kremus, vieną rožių kvapo ir kitą vanilės (nusinešiau į darbą). Kainavo nedaug, apie 1 eurą, bet štai irgi nieko gero :( Nedrėkina odos visai. Todėl šiandien prie Rimi kasos prigriebiau Rasa rankų kremą. Jau du sunaudojau, patiko, todėl kartoju vėl. Puikus kremas!

Jau senokai nieko nepirkau iš VIVI, norėjau Bambukų veido putų, bet nebuvo... Todėl bandau šias, kol kas viskas puiku.


Labai norėjau šio Douglas kūno losjono, po to dar buvau gavus mėginėlį, ne tokį, kur kaip katės priverkta, o normalų, išbandžiau ir supratau, tobulas. Todėl nusipirkau pilną kiekį. Man labai patinka, kad susigeria greitai, drėkina odą, ir ją švelnina. Nepalieka lipnumo.

Nors žinau, kad Palmolive dušo želės pagal sudėtį nieko gero, jos yra mano mėgiamiausios. Šiaip pati pati ta yra mėlyna, bet aš prie lentynos priėjusi pamačiau, kad pas mus pagaliau atkeliavo šį Gourmet serija, tai kaip neišbandysi? Žinokit, kvapas nerealus. Toks jausmas, kad geri Mojito duše ir tuo pačiu jį geri :D Be to, net atrodo, kad želė vėsina! Bet niekur neradau, kad tai būtų parašyta ant etiketės. Labai faina dušo želė!


Aš esu ne tik kosmetikos fanė. Tai supratau pažvelgusi į savo šalikų kolekciją, kai šiandien visus (nors ir tai ne) išsiskalbiau. Kai ateina pavasaris, man pakyla noras nusipirkti naują šaliką. Praėjusią savaitę vieną pirkau, bet kažkodėl jis man nelimpa. Štai šį pirkau vakar, parduotuvėje, kuri neseniai atsidarė priešais Kauno pilies IKI. Niekaip negaliu atsiminti pavadinimo, bet ten batų išparduotuvė, kuri yra tikrai verta dėmesio. Ten daugiau tokių parduotuvių nėra, todėl tikrai rasite. Ji dešiniau nuo Vivi parduotuvės. Žodžiu, pirmą kartą nuėjau ten, ir pamačiau pilną sieną šalikų... O ne... :D Ir aišku, mane sužavėjo šis rusvas, su žirniukais. Sakiau, kada nors, kad čia dar viena mano manija? :) Beje, vieną su žirniukais palikau, tik jis buvo rausvas, o žirniukai balti. :) Kainavo mano galva nedaug, 4.99, o kokybė tikrai gera.


Šiandien dar užėjau į Fashion zone, negalėjau atsilaikyti prieš šiuos žalius auskarus, po to supratau, kad jie labai tiks prie mano švarkelio. Taip pat susileidau kai pamačiau kelias apyrankes su melsvais drugeliais! Ir dar už tokią kainą! Labai tiks prie mano marškinių ir džinsų, kuriuos pirkau vakar, koloritas melsvas :) Bet apie rūbus papasakosiu išsamiai vėliau, ten atskira istorija :) Tokie mano pirkiniai, labai džiaugiuosi nauja kosmetika, kurią bandau. Tikrai labai dėkui visiems!

No comments:

Post a Comment