29/04/2017

„The Organic Pharmacy“ Paakių gelis „Lifting Eye Gel“ 10ml*


Ilgą laiką aš ignoravau paakių kremus, man atrodė, kad galima tiesiog naudoti veido kremą ir tiek. Tačiau, kai stuktelėjo 30 ir mano naktinis darbas bei neišsimiegojimas pradėjo matytis nuotraukose, supratau, kad reikia kažko imtis. Ne viskas taip paprasta, nuo vieno paakių kremo man net pradėjo augti miežiai! Kiti dirgindavo paakių zoną todėl jų naudoti taip pat nesinorėjo. Prasidėjo paieškos. Dabar apskritai esu visų anti aging priemonių paieškoje, pradėjau kreipti dėmesį ir į serumus. Dažnai girdžiu žmones sakant, kad aš atrodau kaip mergaičiukė, bet jei ri toliau noriu gerai atrodyti ir nemokėti tūkstančių eurų už plastines operacijas (juokauju), turiu pradėti rūpintis veido oda ir čia jau vien drėkinamojo kremo neužteks.




Ypatingai lengvas, vėsinantis ir stangrinantis gelis, kurio sudėtyje esantis alijošius padidina kolageno gamybą, kigelija patempia ir stangrina odą, mėlynės, sumažina paburkimus ir raukšleles. Kaip naudoti: Kiekvieną rytą tepkite aplink akis. Jei reikia, galite pakartotinai tepti ir dieną.

Kaina: 23,25 €






Visų pirma pradėjus naudoti kremą nusiraminau, kad odos netempė, nedilgčiojo, apskritai nejutau jokių blogų pojūčių užsitepusi šį gelį. Jis labai lengvos konsistencijos, susigeria greitai, nėra lipnus. Pirmas įspūdis geras, galime naudoti toliau :)

Patinka pakuotė, patogi tūtelė, tik gaila, kad dozatorius paprastas, nėra jokio rutuliuko, kuris vėsintų, tada būtų dar geriau. Bet nevarykime Dievo į medį, nėra tai nėra. Tiesa, sudėtį išnagrinėjo Kosmetikos DNR: sudėtis. Nudžiugau, kad bent jau pavojingų ingridientų nėra, bet gadina visa reikalą alkoholis... Nors, tai tikrai nėra pati blogiausia situacija...

Kaip jau supratote, naudoju kremą ir toliau. Paskutiniu metu tikrai neišsimiegu, todėl mano paakiai jau buvo pradėję paburkti, radosi melsvos žymės. Aš su paakiais šiaip kol kas didelių problemų ar kažkokių įgimtų dalykų neturiu, todėl neturėjau ir įpročio jais nuolat rūpintis, pamačiau jau kai pačiai pradėjo vaizdas nepatikt :(

Nesakau, kad šis kremas tai panacėja, ar galėtų pakeisi lazerį, apie tai nieks nešneka. Bet tai puiki priemonė odos drėkinimui, kuri nesukelia jokių nemalonių emocijų, susigeria greitai, truputi vėsina. Esu patenkinta ir tikrai pabaigsių produktą iki galo, jums rekomenduoju tuo atveju jei irgi ilgą laiką negalėjote susidraugauti su paakių kremais :)

1 comment:

  1. Gal būt pabandykite įsigyti Blift paakių mikrogelį. Kaina panaši, o efektą visos klientės labai giria.:)

    ReplyDelete