03/05/2017

ach vegan chocolate handmade / veganiškas žaliavalgiškas rankų darbo šokoladas be cukraus*


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Šiandien grįžau ankščiau ir pagalvojau, kad labai noriu parašyti atsiliepimą apie... šokoladą! Paskutiniu metu mane itin kamuoja visokie negalavimai, todėl nusprendžiau jog laikas susirūpinti savo mityba. Mano gyvenimo ritmas toks, kad nelabai išeina laikytis dietų, skaičiuoti kalorijas, nes būna, būna, kad net pietų nespėju pavalgyti... Dirbu taip įtemptai, kad vakare norisi tik prisikirsti ir miegoti. Jei jau tuo piknaudžiauju tai nusprendžiau bent prisižiūrėti kuo gi pasaldinu kasdienybę. mano akiratyje atsidūrė kai kas lietuviško, veganiško ir itin verto jūsų dėmesio.




Mano rankose net 6 skoniai.
1. Migdolas ir cinamonas,
2. Pistacijos ir druska,
3. Levandos ir citrina,
4. Rožės ir pipirai,
5. Mėta ir razinos,
6. Bei juodas šokoladas.

Ach šokoladas tinkamas visiems , net ir diabetikams, netoleruojantiems laktozės, mažiems vaikams bei senjorams, dietos besilaikantiems, sportuojantiems ir norintiems maitintis sveikai. Tai saldumynas, kuris nekenkia dantims, yra nekaloringas, ryškaus stipraus skonio bei natūralaus kakavos kvapo.

Šokoladus galite įsigyti: Biosala, Šmiki Šmaki, Balta Balta, Morka, Pylimo kmyninėje, Spa Shanti, Coffee1, Kaune Mokslo kavinėje, Birštone Ekologiški produktai parduotuvėje ir tt.








Visų pirma, ką noriu pasakyti, tai kai gavau voką su šiais šokoladais ir jį atplėšiau, negalėjau patikėti, kaip skaniai iš jo kvepia! Kvapas buvo viliojantis, todėl skubėjau fotografuoti ir ragauti. Mane nustebino kokybiškos pakuotės, šokoladas įvyniotas į popierių ir įpakuotas į kartoninį įpakavimą. Manau, kad aš mielai norėčiau gauti šokį šokoladą dovanų, jis puikiai tnka vietoj atviruko, nes ant kiekvieno šokolado yra skirtinga mintis (priklausomai nuo skonio).

Mane labiausiai domino migdolų ir cinamono šokoladas. Visas fainumas tame, kad šiame šokolade randame migdolus ir cinamoną, o ne tik jų kvapą ir skonio priedus! Taip pat labai patiko su pistacijomis ir druska. Ir dar dėmesį atkreipė šokoladas su mėtomis ir razinomis.

Būtina akcentuoti tai, kad tai ne parduotuviniai saldūs šokoladai, čia nėra taip, kad vienu ypu prisėsi ir suvalgysi visą šokoladą. Bent man to padaryti nepavyko. Tiesiog šokoladai stiprūs, gurmaniški, bet ne per daug kartūs nors juose nėra cukraus.

O štai mano vyras atkreipė dėmesį į šokoladą su pipirais, na jis tokius mėgsta tiesiog :) Žinot, galvoju, kad šie šokoladai man priminė tikro šokolado skonį, o ne saldų muilą kurį ištisai valgydavau :) Būtinai rekomenduoju paragauti.

No comments:

Post a Comment