18/05/2017

Artdeco naujienos, pirmas įspūdis*


Sveiki, mielieji. Neseniai gavau Artdeco naujienas, kosmetika jau parduotuvėse, todėl skubu pasidalinti pirmais įspūdžiais. Nuomonės bus vėliau, dar reikia ištestuoti, bet dabar noriu parodyti spalvas, ir pasakyti savo nuomonę, be ko tikrai neapsieisite šį sezoną.




ARTDECO
BRONZING MAGNUM POWDER

Be abejo yra labiausiai man patinkantis gražuolis iš visų produktų. Ką čia slėpti, pakuotė pribloškia, efektas matinis, skirstosi puikiai, pigmentuotas. Tikras gražuolis, be kurio nemanau, kad išsiversite pavasarį/vasarą.

https://www.douglas.lt/katalogas/artdeco-bronzing-magnum-powder/



ARTDECO OMBRɳ LIPSTICK
Trispalviai lūpų dažai

Aš turiu dvi spalvas: 13 - tutti frutti ir 33 - violet vibes. Tai trijų spalvų lūpų dažai, skirti sukurti ombre efektą. Na, dviejų spalvų lūpų dažai mums nebe naujiena. Bet trijų! Čia tai jau tikrai kažkas įdomaus. Man asmeniškai labiau patinka 13 spalva, tiksliau spalvos: rožinė, oranžinė ir persikinė. Oranžinė turi pavienių blizgučių. Tamsesnis lūpdažis susideda iš rožinės, violetinės su pavieniais blizgučiais ir tamsiai violetinės. Su šiuo pati sau atrodau kiek keistokai :)
Lūpų dažai turi kiek permatomą užbaigimą, bet yra pigmentuoti, kreminiai. truputėli subėga į raukšles ir palieka nežymų pigmentą ant lūpų. Kvepia kaip MAC, prisiekiu! Nėra lipnūs ir šiaip malonūs labai, nes pakuotė sunki. Apskritai tai įprasti lūpų dažai man atrodo jau nėra įdomūs, reikia kažko naujo! O čia, būtent tai :)

https://www.douglas.lt/katalogas/artdeco-ombr-lipstick/


ARTDECO HYPNOTIC BLOSSOM MAT LIP POWDER
Lūpų dažai - pudra

Šį produktą norėjau išmėginti labai labai seniai.  Atrodo ir spalva man tinka, o ir kokybė tikrai nustebino. Dažai suteikia matinį efektą, nesausina lūpų ir yra pigmentuoti. Nėra lipnūs, beveik neperneša spalvos ant kitų paviršių. Belieka ištestuoti kiek išlieka, bet apskritai, man labai patinka ši naujovė, o Artdeco siūlo nemažai spalvų.

https://www.douglas.lt/katalogas/artdeco-hypnotic-blossom-mat-lip-powder/


Manau, kad bronzantas tikrai patiks visoms, be to šiuo sezonu tai must have priemonė. O lūpų dažai - pudra tai kažkas naujo lūpų dažų pasaulyje ir man labai patinka. Rekomenduoju atkreipti dėmesį į naujienas!

No comments:

Post a Comment