12/05/2017

AVON Putlinamasis lūpų blizgis Mark. „3D“*


Sveiki, mieli skaitytojai. Bandau susitvarkyti su darbais, bet jau savaitės galas, ir tai itin jaučiasi, jėgos senka. Tokiu atveju, mane kaip visada gelbsti kava, o šiandien papasakosiu apie lūpų blizgesį iš AVON Mark. Kai jį gavau, pagalvojau, kad man tikrai nepatiks. Toks perlamutrinis, o dar aplikatorius senovinis... Bet, niekada nereikia pasiduoti pirmam įspūdžiui :) Šis blizgesys mane nustebino.




Trimatis blizgis putlina, užlieja žvilgesiu ir drėkina lūpas. Papildytas vitaminais A, C ir E. Sukelia dilgčiojimą, lūpos atrodo putlesnės.

Kaina: dabar akcija! 4,59 €

https://www.avon.lt/gaminys/302-313-36191/dekoratyvine-kosmetika/lupoms/putlinamasis-lupu-blizgis-3d



Visų pirmą, man labai patinka tai, kad AVON sugalvojo į savo pakuotes įtraukti baltą spalvą. Visuomet sakiau, kad balta spalva atrodo gerai pakuotėse, štai tikras to įrodymas. Atidarius blzigesį pamatome kiek nuviliantį vaizdą, aplikatorius yra teptuko pavidalo. Man su tokias dažytis nėra patogu, bet rezultatas to vertas.

Buteliuke blizgis atrodo perlamutrinis, o užtepus ant lūpų jis joms suteikia labai natūralų, bet nepaprastą efektą. Lūpos kiek dilgčioja, todėl po kurio laiko atrodo putlesnės. Efektas tikrai gražus ir šviežias, neatrodai lyg būtum prisitepus lako.

Blizgesys turi labai stiprų kvapą, visiškai nėra lipnus, o svarbiausia – beskonis. Tai toks pavasarinis blizgis, kai nesinori apsikrauti matinias lūpų dažais, o norisi kažko neįprasto.

Jis nėra ilgalaikis, jei valgysite ir gersite ilgai neišliks... Bet ir lūpų nesausina :) AVON siūlo net penkias spalvas.

Vos nepamiršau, blizgis suteikia šaldantį poveikį, dėl ko manau jį tikrai naudosiu dažniau šiltomis dienomis (kai tik jos ateis į Lietuvą). Esu tikrai nustebinta, AVON paprastą lūpų blizgesį sugebėjo prikelti naujam gyvenimui. Rekomenduoju išbandyti ;)

No comments:

Post a Comment