30/05/2017

Diena Rygoje ir kodėl aš neredaguoju nuotraukų OOTD


Sveiki, mieli skaitytojai. Pagaliau grįžome namo, atostogos gerai, bet trečią dieną jau labai skubėjau grįžti, pasiilgau namų, pasiilgau blogo :) Šią savaitę buvo nemažai naujienų, net nespėjau nufotografuoti ir nespėjau pasikelbti rubrikos sekmadienį... Todėl ji nusikėlė į kitą sekmadienį. Tris dienas buvau Rygoje, tikrai nesitikėjau, kad man taip patiks. Galvojau, tiesą sakant, kad ten nėra ką veikti, bet buvau visiškai neteisi. Ir per tas tris dienas daugelio dalykų padaryti nespėjome, nenuvykome į Zoologijos sodą, nebuvome akvaparke, o į Jūrmalą norėjosi nuvykti dar ir sekmadienį, nes šeštadienį lijo, o sekmadienį buvo puikus oras... Bet jau nebebuvo jėgų. Na, bus dar puiki proga grįžti. 






Na, o kalbant apie tai, kodėl aš neredaguoju nuotraukų, atsakymas paprastas – skaitytojai nekvaili. Jei įsidėčiau tą pačią nuotrauką į instagramą, būtų redaguota, o į blogą įkelčiau jau redaguotas foto, juk iš karto pastebėtumėte? Be to, koks jausmas turėtų būti žiūrint į savo netikras kojas? Manau, kad nesijausčiau gerai nei aš nei jūs :) Neredaguoju ne todėl, kad nemokėčiau naudotis Photoshopu, tiesiog manau, kad viską reikia daryti su protu ir sąžine. Tiesa, kažkada buvau įsidėjusi nuotraukas kuriose nufotošopinau spuogus, na ir ką, mane iš karto išrišo :D

Kalbant apie aprangą, tą diena buvau juoda. Ši apranga nereali, kai karšta, nes pro visur traukai vėjas, gaivina, bet juoda spalva tuo pačiu traukia karštį :D Be kitą ko, ji labai patogi. Palaidinė Max Mara, ją turiu labai seniai. Labai įsimintinas modelis, asmeniškai aš neesu mačius antros tokios palaidinės. Kelnės iš Audimo, irgi labai patogios, nes laisvos, medžiaga tampri, neatsidžiaugiu savo pirkiniu... Su jomis reiktų sportuoti, o aš vis dažniau trainiojuosi šiaip, nes labai patogu!

No comments:

Post a Comment