07/05/2017

DOUGLAS MAKE UP BRUSH SOAP Muilas makiažo šepetėliams valyti


Mama pasveikinta, pyragas suvalgytas, spintelės sutvarkytos, ir vieną, ko nepadariau, liko neišplauti šepetėliai... Tiesą sakant, man jų plovimas šioks toks galvos skausmas ir anokia ten meditacija. Šiaip aš tvarkytis mėgstu, ir kol buvo keli šepetėliai su jų plovimu man nekildavo problemų. Ploviau su bet kuo: šampūnu, paprastu muilu, prijungdavau ir plaukų kondicionierių arba kokosų aliejų :D Ilgainiui pastebėjau, kad mane labai nervina tai, kad nei viena priemonė tų šepetėlių  normaliai neišplauna :) Buvau bandžiusi Beauty Blender muiliuką, todėl galvojau kartoti, bet kaina nepasirodė adekvati. Ir štai po akimis pasimaišė Douglas muiliukas. Pirmą kartą pamačiau internete, o kai pamačiau gyvai, supratau, kad tai visas muilas :D :)





Brush Soap

Muilas makiažo šepetėliams valyti

Specialus muilas, sukurtas makiažo šepetėlių valymui.

Talpa: 100g

Kaina: 9,99 €

https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-brush-soap/

Pripažinkime, kad šepetėlių plovimas dažniausiai nėra ta sritis, į kurią investuojame daug pinigų. Bent aš dažniausiai nusiperku šešėlių paletę, kremą, dar ką nors plaukams ir pinigų tokiems dalykams nebelieka :) Tačiau kai šepetėlių atsirado daugiau nei porą dešimčių, tas plovimas su bet kuo pradėjo varginti, taip, kaip minėjau mano rankose atsirado Douglas muiliukas, kurį aš visai pamėgau.

Visų pirmą, gerai tai, kad jis metalinėje dežutėje. Todėl, išpakavus muilą nereikia pirkti atskiros muilinės ir galvoti kur jį padėti. Dar smagiau tai, kad metalinė dėžutė kokybiškai pagaminta, jos dizainas stilingas. Douglas logotipas ant muilo irgi džiugina akį.

Muilas apvalus, gan didelis, mano delno dydžio. Naudojasi gana taupiai, turi gan aštrų kvapą, tokį truputį citrusinį... Bet svarbiausia juk kaip išplauna, tiesa? Jis labai gerai putoja, žinoma, nėra taip, kad tik pamuilavus makiažo pagrindas iš šepetėlio dingsta akimirksniu, bet patrynus į silikoninį kiaušinį viskas pajuda į gerąją pusę. Šiaip, kiek tyrinėjau rinką, tai yra optimaliausias kiekio, kainos ir kokybės santykis. Labai džiaugiuosi, kad surizikavau ir nusipirkau šį muilą, man nebereikia mirkyti savo šepetėlių bet kur, kur papuola :) Rekomenduoju išbandyti,  jei ir jūs ieškote gero šepetėlių muilo :)

No comments:

Post a Comment