25/05/2017

DOUGLAS MAKE UP SMOKEY EYE BRUSH Dvipusis šepetėlis padūmavusių akių efektui išgauti*


Sveiki, mielieji. Žinote, aš stengiuosi aprašyti viską ką gaunu, be to, pati perku tai kas šiuo metu ant bangos, stengiuosi rašyti ir apie gautus produktus ir apie pačios įsigytus. Na, kad nebūtų viskas „į vienus vartus“. Pastebėjau, kad skaitytojai tai vertina. Jau senokai galvoju apie tai, kad būtų šaunu surasti žmogų, kuris padėtų man vystyti blogo veiklą. Manau, kad vadybinis darbas labai sunkus, o aš esu blogerė, ne vadybininkė, todėl labai norėčiau turėti žmogų, su kuriuo galėčiau pasidalinti šiais reikalais. O kas jau kas, bet aš tikrai neesu iš tų žmonių, kurie niekuo nesidalina. Artimieji žino :) Taigi, jei kas norite dirbti su manimi, laukiu laiškučio, o šiandien apie Douglas šepetėlį. galvojau, kad apie jį jau papasakojau, bet pasitikrinau, o gi, žiūriu, kad ne! Taisau padėtį :)




Smokey Eye Brush

Dvipusis šepetėlis padūmavusių akių efektui išgauti

Šį akių šepetėlį tiesiog būtina turėti – plokščia šepetėlio galvutė padeda padengti šešėliais voką, o smailus jo galiukas padeda sukurti madingą padūmavusių akių makiažą.

Talpa: 1vnt.

Kaina: 12,99 €

https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-smokey-eye-brush/





Savo pamoką aš jau išmokau – makiažo šepetėliai tai neatsiejama makiažo dalis. Iki šiol nesuprantu, kaip galėjau neišsklaidyti šešėlių? Žiūriu į savo senas nuotraukas ir galvoju, OMAIGAD, kokia tragedija... Na, bet juk visi mokomės, tiesa?

Šis Douglas šepetėlis skirtas padūmavusių akių efektui išgauti, man ypač patinka didesnis šepetėlis, nes juo galima padengti visą voką, o su mažesniu – išsklaidyti. Tai, kad šepetėlis – dvipusis, ir patogu ir ne, nepatogu transportuoti ir laikyti, bet štai kai reikia greitai pasidažyti – šis šepetėlis labai gelbsti.

Patys šepetėliai yra labai švelnūs, minkšti, bet tvirti. Išsiplauna labai greitai ir paprastai. Per tą laiką kol jį turiu, naudoju gan dažnai, niekas neatsiklijavo ir nenusišėre. Puikus šepetėlis, o aš dar labai noriu išmėginti šepetėlį makiažo pagrindui, turiu nuojautą, kad irgi nenusivilčiau :)

No comments:

Post a Comment