22/05/2017

Drąsa jaustis patogiai


Pastaruoju mietu visi tik kalba apie lieknėjimą, sportą, sveiką mitybą ir visokias beatodairiškas pastangas sukūsti. O cheatday sekmadieniai tarsi neatsiejama mados dalis. O aš siūlau įsiklausyti į savo kūną, nes mano nuomone – nepavalgęs žmogus, tai piktas žmogus :D Baigiu juokauti, o kalbant apie aprangą, aš dažniausiai renkuosi patogumą. Dievinu džinsus, paprastas palaidines ir nors esu neaukšta, per savo 30 metų taip ir  nepripratau prie aukštakulnių. Žodžiu, dabar vasara, todėl mano palinkėjimas jums – jaustis gerai ir patogiai.







Švarkelis – Sinsay
Palaidinė – Urmo bazė
Akiniai – New Yorker
Auskarai – Fashion Zone
Džinsai – vietinis Secon hand`as
Rankinė – Urmo bazė
Sportbačiai – Vinted 

2 comments:

  1. Neringa! Wow! Gražus derinukas, bet ypač į akis krito nauja(?) šukuosena, labai tinka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū labai! Kad ne nauja, tiesiog ne tiesinau plaukus, o leidau jiems susibanguoti ;)

      Delete