17/05/2017

ECODENTA ekstra emalį stiprinanti meliono skonio dantų pasta su mineralinėmis kalcio druskomis ir fluoru*


Kitai savaitei su vyru jau suplanavome atostogas, tiksliau, suplanavome ne visai tiesa. Bent jau nusprendėme, kad kažkur važiuosime ir ilsėsimės :) Todėl, šią savaitę sukuosi kaip įmanydama, o kadangi prasidėjo bloginimo sezonas, naujienas reikia aprašyti tol kol jos naujienos, ar ne? Aš manau jau visi pastebėjote Instagram Story, ten dalinuosi naujienomis. rodžiau ir šią dantų pastą. Ar man taip tik atrodo, ar tikrai dantų pastos nėra mieliausia tema blogeriams? Aš apie dantų pastas kalbu retai dėl paprastos priežasties: naudoju vieno ir to paties brendo pastą, kartais pakeičiu rūšis. Naudoju tai nuo rugščių, tai paprastą arba jautriems dantims. Žodžiu, labai ilgai užtrukau kol radau tinkamą dantų pastą, jums aišku sunku įsivaizduoti tokius jautrius dantis, kad kai jei išsivalai su netinkama pasta, jau tą pačią dieną juos nerealiai gelia, tiesa? Na, tiek apie mane, pagaliau kalbėsiu apie Ecodenta naujieną: melionų dantų pastą. Būtent kvapas ir suviliojo mane ją pabandyti, tik savo testavimą aš jau baigiau...




Gaivaus meliono skonio emalį stiprinanti dantų pasta – tai dvigubas kalcio šaltinis jūsų dantims! Jos veikimas užtikrinamas natūralios kilmės mineralinių kalcio druskų sąveika, kurios padeda remineralizuoti dantų emalį. Tyrimais patvirtinta, kad kalcio glicerofosfatas, kurį sudaro kalcis ir fosforas, padeda apsaugoti dantis nuo kasdienio rūgščių ir apnašų poveikio. Kalident, kurio struktūra artima danties struktūrai, tiesiogiai papildo emalį mineralais, taip pašalindamas mikroįtrūkius. Ši mineralų formulė kartu su fluoru padės jums susigrąžinti sveiką dantų būklę. Vaikams iki  6 metų naudoti žirnio dydžio kiekį, stebėti, kad nenurytų. Jeigu vartojami produktai, kurių sudėtyje yra fluorido, pasitarkite su odontologu arba savo gydytoju.  Sudėtyje yra 0,32% natrio fluorido (1454 ppm F-). Patikrinta odontologų.

Kaina: 3.89€

http://eparduotuve.biok.lt/lt/dantu-pastos/365-ecodenta-ekstra-emali-stiprinanti-meliono-skonio-dantu-pasta-su-mineralinemis-kalcio-druskomis-ir-fluoru-100-ml-4770001336465.html


Glycerin (minkštiklis), Aqua (vanduo), Hydrated Silica (Silicio rūgštis - šveitiklis, absorbentas, klampumo reguliavimo medžiaga, burnos priežiūros priemonė), Calcium Hydroxyapatite (burnos priežiūros ingredientas, abrazyvas, emulsijos stabilizatorius), Sodium Cocoyl Glutamate (PAM), Xanthan Gum (PAM), Aroma, Sodium Benzoate (konservantas, kvepalų ingredientas), Potassium Sorbate (konservantas), Sodium Fluoride (Natrio fluoridas - toksiškas nurijus, burnos priežiūros priemonė, saugo nuo akmenų susidarymo), Calcium Glycerophosphate (burnos priežiūros priemonės, saugo nuo akmenų susidarymo), Phenoxyethanol (konservantas), Ethylhexylglycerin (minkštiklis, konservantas), Mentha Piperita (Peppermint) Oil (Pipirinių mėtų tonikas - tonikas, minkštiklis, vėsiklis, suteikia gaivinamąjį pojūtį, kvepalų ingredientas), Sodium saccharin (suteikia skonį, maskuoja kvapus, burnos priežiūros ingredientas).

LT* - 99%  ekologiškų ar natūralios prigimties komponentų.

Sudėtyje yra 0,32% natrio fluorido (1454 ppm F-).


Visų pirmą, pagirsiu pakuotę. Atrodo, kas čia tokio, paprasta dantų pasta, bet Ecodenta padarė ją tokią „skanią“, kad ir aš užsimaniau ;) O dar tie visi žvilgantys elementai... Labai gražu, tikrai!




O, kad jau man patiko pastos pakuotė ir kvapas, nusprendžiau ją išbandyti. Net ir žinodama savo jautrių dantų problemą. Pati dantų pasta baltos spalvos, putoja, bet ne taip stipriai, kad po to ilgai reiktų skalauti burną. Burnos gleivines negriaužia, dantis valo švariai. Apskritai tai man ši dantų pasta tikrai aptinka, patinka gaivumas ir meliono kvapas, nors šiaip meliono aš nemėgstu.

Tačiau, dantų pastos vartojimą esu priversta nutraukti, nes netiko mano jautriems dantims. Bet aš esu visiškai tikra, kad jei jūsų dantys nėra super jautrūs kaip mano, jums ši pasta patiks, o meliono kvapas džiugins!

No comments:

Post a Comment