07/05/2017

Golden rose Makiažo sutvirtinimo purškiklis*


Prieš kurį laiką gavau Golden rose kosmetikso dėžutę. Aš jau bloge esu minėjusi, kad Golden rose nuo senų laikų labai mėgsta mano mama. Išbandžiusi daugiau priemonių, galiu apibendrinti, kad tai lūkesčius pateisinanti kosmetiką už normalią kainą. Buvo kas nepatiko, bet didelė dalis kosmetikos man prilipo. Kaip ir šis makiažo fikstatorius.




Lengvos ir nelipnios sudėties purškiklis padeda išlaikyti makiažą visą dieną. Greitai džiūsta, nesausina odos. Be alkoholio. Be parabenų.

Naudojimas. Buteliuką labai gerai suplakite, purkškite 20–25 cm atstumu nuo veido. Purkškite kelis kartus, akis užmerkite. Palaukite kol išdžius.

Atsargumo įspėjimai. Tik išoriniam naudojimui. Vengti patekimo į akis, nepurkšti į atmerktas akis. Patekus į akis, gerai nuplauti dideliu vandens kiekiu.

Kaina: 5,50 €




Visų pirma man labai patinka pati pakuotė, patinka, kad kiekis pakankamas, ir smagu, kad buteliukas permatomas, todėl galime matyti kiek liko priemonės. Buteliukas tvirtas, iš kokybiško plastiko, su purkštuku. Jis purškia kiek didesniais lašais nei aš esu pratusi, bet tai ne problema, bėgant laikui pripratau.

Fiksatorius nėra lipnus, kvapo nejaučiu, o nudžiūsta iš tiesų greitai. Dabar apie visos dienos išlaikymo iliuzijas. Ne, makiažas neišlaikys visą dieną, bet šis purškiklis išlaikymą prailgina porai valandų, o tai visai neblogai :) Be to, galima juo pasipurkšti ir dažniau, ne tik ryte, tada makiažas išliks ilgiau.

Viena, kas man nepatinka, tai fenoksietanolis sudėtyje, bet reikia manyti, kad jo koncentracija nėra didelė... Iš esmės, produktą vertinu teigiamai, nes rezultatą dudoa tokį, kokį dudoa kitos priemonės, net ir brangesnių brendų. Stebuklų nebūna :) Man kiek gaila, kad aš Droge nemačiau šios priemonės, ten kažkaip Golden rose stendai visuomet apytuščiai, o gal man tiesiog taip pasitaikydavo. Nes fiksatorius tikrai vertas Jūsų dėmesio :)

No comments:

Post a Comment