16/05/2017

Golden rose Skysti matiniai lūpų dažai Longstay Matte 01*


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien jaučiuosi gerokai išsunkta nuo knygos maketavimo, pusę darbo jau padariau. Žinau, kad daugeliui atrodo, kad maketavimas yra fun dalykas, bet realiai tai labai daug atidumo reikalaujantis procesas, nuo kurio darbo dienos pabaigoje kartais (na ok, dažnai) jaučiuosi išsunkta ir nenoriu su niekuo bendrauti. Kai kurie pyksta ir nesupranta... Na, bet ką darysi, maketuoti man visgi labai patinka. Dabar maketuoju knygą apie automobilio istoriją, na, nėra super osom įdomu :D O šiandien papasakosiu apie Golden rose matinius lūpų dažus, kurie man labai patinka. Tik gaila, kad spalva netinka :( 



Puikūs skysti, matiniai, nepermatomi lūpų dažai. Gerai dengia, ilgai išsilaiko. Nenuteka, neapsunkina ir nesausina lūpų. Praturtinti vitaminu E ir avokadų aliejumi. Suteikia lūpoms minkštumo, glotnumo ir nesukuria lipnumo pojūčio. Lengvai nudažo lūpas dėl švelnios kreminės sudėties ir lankstaus šepetėlio.

Naudojimas. Užtepus lūpų dažus, palaikyti lūpas praviras keletą minučių, kol lūpų dažai įsigers. Lengvai nuvalomi dvifaziu makiažo valikliu "Golden Rose".

Dėmesio! Dėl skirtingų monitoriaus savybių prekės spalva nuotraukoje gali šiek tiek skirtis nuo originalaus atspalvio.

Kaina: 6,45 €

http://ceryx.lt/lupu-kosmetika/3065-skysti-matiniai-lupu-dazai-gr-longstay-matte-8691190856014.html#/skysti_matinai_lupu_-15




Man labai mielas pats  buteliukas, tvirto plastiko, su matiniu kamšteliu. Labai faina pakuotė, patogi naudoti, labai fainas ir aplikatorius. Minkštas bei patogus apibrėžti lūpas net be pieštuko. Kadangi aplikatoriaus kotelis ne ilgas - su juo dirbti patogu. Tiek pagyrų pačiam įpakavimui, bet kaip gi visa kita?

Mane labai nustebino pigmentacija, lūpų dažai labai pigmentuoti, tokią spalvą kaip ant rankos išgavau iš pirmo brūkštelėjimo. Gaila, kad pati spalva man visiškai netinka, turiu nuotraukas kur esu su juo pasidažiusi, bet nepykite, geriau nedėsiu ;) Manau, kad jei būtų mažiau rožinė, labiau į rusvumą, būtų pats tas.

Na, bet ką padarysi, gaila, nes lūpų dažai man labai patiko. Gera žinia ir ta, kad jie tikrai išdžiuvę tampa matiniai. Lūpas sausina, bet ne baisiai. Nėra lipnūs, kvapo aš nejaučiu. Valgant ar geriant jie pradeda nueiti nuo lūpų vidurio. Laikosi tikrai neblogai, na, gal ne visą dieną, bet ilgai. Ant kitų paviršių persineša.

Nustebino dar ir tai, kad neapsunkina lūpų, netraukia jų. Nenuteka. Aš vis noriu palyginti juos su žymiaisiais MAC skystais lūpų dažais, nors stengiuosi rašydama apžvalgą tokių palyginimų nedaryti, bet žinokite, čia yra tikrai nebloga pigesnė MAC alternatyva.

Labai norėčiau daugiau spalvų, nes lūpų dažai man patiko tikrai gerą įspūdį. Tiesa, išsirinkti spalvą internetu gali būti sudėtinga, nes spalva buteliuke ir ant lūpų skiriasi...

To tikrai nesitikėjau iš Golden rose, rekomenduoju išbandyti :)

No comments:

Post a Comment