10/05/2017

MAC pigment Blue Noir*


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien dar viena mano paruošta apžvalga jums. Beje, ar dezinfekuojate savo kosmetiką? Tiesą sakant, aš iki šiol to nedariau, o kosmetikos aš turiu nemažai... Taip, nuvalydavau dulkes, bet tik tiek. Žodžiu, pasiėmiau spirito, sumaišiau su vandeniu ir kibau į darbą. Aišku, dar ne viską sutvarkiau, pradėjau nuo dažniausiai naudojamų priemonių... Darbelio buvo nemažai :) Dabar galvoju, kaip aš galėjau jos nedezinfekuoti ankščiau? :D Na, o šiandien straipsnis apie MAC pigmentus. Kaip seniai norėjau juos išbandyti, nes buvau girdėjus daug gerų atsiliepimų... Pagaliau vienas pas mane, o, kokia nerealiai graži spalva!




Pigment
Akių šešėliai
Pigmentas – tai labai didelės koncentracijos spalvota birioji pudra, kurios tam tikros sudedamosios dalys padeda geriau prisitvirtinti prie odos. Siūlomas itin didelis spalvų pasirinkimas. Pigmentas naudojamas tiek norint išgauti subtilias pastelines spalvas, tiek ryškesniam įspūdžiui sukurti. Nenubėga, nesigumuliuoja, atspalviai lengvai susilieja vieni su kitais, ilgai išlieka. Dėmesio: pigmentai parduodami pagal svorį, o ne talpą, todėl indelis gali būti nepilnas.
Naudojimas
Tepkite pigmentą sausu ar šlapiu teptuku, pagal tai, kokio efekto siekiate.
Talpa: 4,5g

Kaina: apie 25 Eurus.

Kur pirkti? Douglas parduotuvėse.




Manęs dažnai klausia, koks skirtumas tarp šešėlių ir pigmentų. Esmė tame, kad jei norite ryškaus efekto, naudokite pigmentus, šešėliai gaminami iš jų... Aš testavimui gavau Blue Noir spalvą. Tiesą sakant, ji man atrodo kaip pilkšvai-mėlyna, plius dar turi sidabrinius blizgučius. Spalva labai ryški, pagrindinis mano klausimas buvo ar išsilaikys visą dieną.

Tiesa, reikia turėti omenyje, kad kol aplikuosite ant vokų, jie tikrai byrės. Bet aplikavus, viskas būna gerai, nebenubyra, laikosi visą dieną. Manau ši spalva tikrai ne kasdienai, tai ryški, efektinga spalva vakarėliams, pristatymams ir šventėms. Nepastebėta tikrai neliksi.

Svarbu ir tai, kaip aplikuoti pigmentus. Būtinai reikia šešėlių bazės, kad efektas būtų ryškesnis siūlau panaudoti panašios spalvos akių pieštukus ar geros kokybės šešėlius. Tada jau imu MAC PREP+PRIME fiksatorių, purškiu ant šepėtėlio ir imu pigmentų...

Kaip supratote, aš tikrai rekomenduoju išbandyti MAC pigmentus, pati norėčiau dar MAC vanilla spalvos, tai klasikinė balta, na, o makiažą su šiais pigmentais galite pamatyti čia.

No comments:

Post a Comment