01/05/2017

Mano kelionė ir kelioninė kosmetinė


Šį savaitgalį buvome Klaipėdoje, grįžome tik neseniai, bet pamaniau, kad įspūdžius reikia aprašyti kol jie dar švieži. Jūs labai mėgstate tokius įrašus :) Kalbant apie dekoratyvinę kosmetiką, aš su savimi pasiėmiau dažniausiai naudojamą kosmetiką: Smashbox Photo finish makiažo praimerį, Paese makiažo pagrindą Sebum kontrol, Paese maskuoklį, Catrice pieštuką antakiams ir Artistry bei Catrice antakių dažus. Taip pat, Maybelline hailaiterį ir Douglas Volume Obsesion tušą. Lūpoms: Golden rose matiniai lūpų dažai ir Artistry lūpų blizgesys. Viskas buvo panaudota, išskyrus blakstienų tušą. :)




Toliau veido priežiūra. Vis dar naudoju Cell Fusion veido kremą, jis man labai patinka. matau gerus rezultatus. Taip pat naudoju kaklo serumą Re-Gen Serum, jis jau prie pabaigos, manau kartosiu kai baigsiu šį. Pasiėmiau ir Clinique rinkinuką, atsiliepimą rašyti dar gerokai per anksti, bet galiu pasakyti, kad kol kas poviekis gerokai pranoko lūkesčius.


Plaukai ir kūnas. Kaip matote, šį kartą aš pasiėmiau tikrai viską, ko man riekia, nieko neoptimizavau, nes, gerai kažkas pakomentavo, o kam? :) Taigi, su manim važiavo megiami produktai, Dove šampūnas, Kiehl`s kondicionierius plaukams, Matrix priemonė plaukams, Vivi veido prausimo putos. Garnier dezodorantas, Lacalut dantų pasta, dantų siūlas ir Inoair puikusis aliejukas, kuris man labai patinka vis dar taipogi :) Iš šių visų dalykų nepanaudojau tik Palmolive dušo želė. Ji man nebepatinka. Tai antras buteliukas, ir po kasdienio naudojimo supratau, kad niekam iš jūsų jos NEREKOMENDUOJU, nes ji per daug gremžia odą. Douglas losjonas jau įpusėtas, oh, kaip gaila :( Nes labai patinka...


Be Margaritos intimios higienos prausiklio aš negaliu gyventi, jį vežčiausi ir į negyvenamą salą. Dabar naudoju du, šį ir su spanguolėmis. Šį teko nusipirkti kai važiavau maudytis pas mamą... Cien akių valiklis ir Scholl nepamainomas kulnų kremas. Taip pat, Rituals... rankų balzamas, kuris realiai yra naktinis, bet aš, nebūčiau aš jei nenaudočiau jo kas kart po rankų plovimo. Labai patinka!


Makiažui valyti pasiėmiau L`oreal makiažo valymo servetėles, kurias irgi pirkau tada kai važiavau praustis į ne į savo vonią. Šiaip, aš tų servetėlių nemėgstų, bet šios dar nieko visai :) REF sausą plaukų šampūną pasiemiau tam atvejui, jei netyčia nebūčiau turėjusi progos išsiplauti galvos. Ir žinoma, Dessata šukos bei Invisibooble gumytė ;)

Kalbant apai pačią kelionę, tai šį kartą apsoistojome Pirklių namuose. Galiu rekomenduoti šią vietą, nes tikrai patiko. Buvo du minusai: tai kažkoks keitas garsas naktį, nesupratau iš kur, manau, kad iš uosto, nes šie namai yra netoli jo. Iš karto nepavyko užmigti, bet po to viskas buvo gerai. Patiko, kad pati vieta centre, viskas pakeliui :) Patiko ir kambarys, prabangi aplinka bei švara. Bet 0 balų maistui, pusryčių imti nerekomenduoju, ne be reikalo jie į kainą neįskaičiuoti, reikia mokėti 5 eurus vienam asmeniui. Kodėl nerekomenduoju? Nes galėjome pasirinkti iš kelių pusryčių patiekalų, o švediškas stalas nuvylė, nes ant jo stovėjo Lidliniai jogurtai, kitas maistas spėju irgi buvo iš Lidl parduotuvės. Aš nieko blogo prieš ją neturiu, jūs gi žinote, bet, kai kas dieną valdai tą patį jogurtą tai norisi per atostogas tikrai kažko kito :) Na, kiaušiienė buvo skani, tik gal kiek rieboka :) Kavos neėmiau, tai kaip su latė reikalais, negaliu pasakyti.

Bet patiko švara, aukščiausi balai, net tuoletinis popierius užlankstytas kaip priklauso :) kambaryje radome ir arbatinuką ri puodelių ir vandens net du negazuotus buteliukus. Buvo pasirinkimas iš kelių arbatų, tirpios kavos ir normalios kavos bei cukraus, šitoje vietoje tikrai apie viską pagalvojo. :)

Vakare keliavome į Storą katiną, nors mano vyras Klaipėdietis, ten buvo buvęs tik vieną kartą, labai seniai. O aš iš vis nebuvua buvusi, nors pub`as pačiame miesto senamiestyje, prie Mėmelio. Valgiau salotas, kurios buvo labai skanios, vyras valgė keptą duoną, kuri irgi patiko labai. Patiko atmosfera, greitas aptarnavimas ir maistas, todėl tikrai ten sugrįšime :)

No comments:

Post a Comment