30/05/2017

Mano kelioninė kosmetinė dviems dienoms


Kiek keistoka grįžti, atrodo tiek daug minčių ir nuotraukų reikia padaryti, net nežinau ko griebtis. Jau vakar dirbau išsijuosus, per atostogas puikiai pailsėjau ir pasisėmiau įspūdžių. Šią savaitę ketinu papasakoti ir apie dekoratyvinę ir apie priežiūros kosmetiką, stengsiuosi, kad įrašai būtų įdomūs ir aktualūs. Apie viešbutį nusprendžiau nerašyti, nes, tiesą sakant nei man nei mano vyrui jis nepatiko. Nebuvo labai blogai, bet keli aspektai vis gi nuvylė, todėl pagalvojau ir nusprendžiau geriau aprašyti tai, kas tikrai yra verti jūsų dėmesio. O šiandien dar papasakosiu apie kelioninę kosmetinę. Šį kartą aš susiruošiau labai greitai, nes prieš išvažiuojant dar turėjau darbų ir pagalvoti nebuvo laiko. Pasiėmiau daugiausia patikrintas priemones, bet buvo ir porą nesėkmių, apie jas papasakosiu taip pat.


Makiažui pasiėmiau Catrice Prime and Fine bei Smashbox makiažo pagrindus. Pastebėjau, kad Essence Camouflage makiažo pagrindas labai gerai atrodo nuotraukose, be to jis jau prie pabaigos, todėl nusprendžiau išnaudoti iki galo. Dar jums nepasakojau, bet paskutiniu metu stengiuosi pabaigti pradėtas priemones, nes pas mane jų tikrai daug, o kosmetika turi galiojimo laiką, tai kam pirkti jei ir taip krūvą turi. Stengiuosi tą krūvą mažinti... Aišku, kaip visada geriausiai sekasi su priežiūros produktais, bet šį bei tą pabaigiau ir iš dekoratyvinės. Turbūt pastebėjote, kad nebedarau pabaigtukų įrašų, nes tiesiog nebenoriu ir nebesinori iš blogo daryti šiukšlyno. Geriau pasakoti apie priemones, tiesa? Bet nereiškia, kad nieko nebaigiu, o vis perku naujas priemones. Skatinu visus pažiūrėti ką turime spintelėse, ir pabaigti arba atiduoti tam, kam tikrai reikia. Aš visada atiduodu mamai, arba giminėms, žinau, kad į geras rankas. 

Truputį nusivažiavau į lankas, bet dabar apie maskuoklį iš Bourjois. Baigiau savo Paese maskuoklį, todėl nusipirkau šį ir žinokite, gailiuosi. Nepasisekęs pirkinys, turi geltoną atspalvį, aplikatorius kietas, sunkiai skirstosi... Geriau būčiau vėl nusipirkusi Catrice :) 

Antakiams pasiėmiau Catrice pieštuką ir Maybelline paletę, į kurią kaip matosi įsidėjau šepetėlį iš Artistry paletės :) Bronzantą iš Essence, tik nors jis man ankščiau patiko, tik gavus labai gyriau, pastebėjau, kad jis dienos bėgyje dingsta nuo veido. Nors kaip pats produktas man labai patinka ir skaistalai ir bronzantas. Hailaiteris iš Maybelline, pasiėmiau, nes patogu vežtis į kelionę, bet pastebėau, kad vasarai man šio hailaiterio kiek per mažai, norisi daugiau spindesio. Arba gal reikia daugiau tepti? 

Douglas vazeliną aš naudou prieš tepdama makiažo pagrindą, tam, kad po to būtų nesunku nuvalyti makiažo pagrindą jei jis netyčia atsiduria ant lūpų... Douglas tušas yra mano mėgstamiausias šiuo metu, taip įpratau jį naudoti, kad net netraukiu jokių kitų :) Man patinka o teikiamas rezultatas, blakstienos įgauna apimties, is tinka autrioms akims ir išsilaiko visą dieną. Nenubyra ir netepa. Labai geras tušas kaip už tokią kainą, aš net sakyčiau, kad geresnis už kai kuriuos mano turimus LUX kosmetikos tušus.

Smashbox šešėlių pagrindas yra mano atradimas. Tiesą sakant aš taip jį pamėgau, kad net įsimečiau ir į kelioninę rankinę, nors jo man neprireikė, nes NYX Lingerie šešėliai yra tokie geri, kad išlieka visą dieną ant vokų nepakitę. O ir aplikuoti patogu net skubant. 

Taigi, nepanaudotas liko tik Smashbox šešėlių pagrindas. visą kitą sąžiningai panaudojau, tik vieną dieną naudojau Essence makiažo pagrindo bazę, o kitą dieną – Smashbox, nes buvo karšta.



Šį kartą aš veidui pasiėmiau tai, ką norėau išnaudoti iki galo ir išmesti buteliukus. Tik keliavau dviems dienoms ir man to padaryti su nei viena priemone nepavyko :( O labai tikėjausi, kad pabaigsiu SVR micelinį, kuris man nepatinka. Kad ir kiek bandžiau susidraugauti ir šiltuoju metų laiku ir šaltuoju, rezultatas blogas, veidas – spuoguotas... Po jo teko pirkti Biodermos micelinį ir gelbėtis, nes situacija tikrai buvo nekokia.

Vivi Ph prausimosi putos veidui man visai patinka. Ne taip patinka, kaip jų putos su bambukų ekstraktu, bet vis gi prausia švelniai ir gerai. Nivea akių makiažo valiklį aš buvau pamiršusi, bet po to panaudojusi supratau kodėl aš į pamiršau ir užmečiau... Jis neva skirtas jautrioms akims, bet iš tikro jas jautrina... Bioderma veido kremą vis dar bandau prisijaukinti. Šiaip jis nėra blogas, bet man mažai drėkinimo. Clinique paakių kremą kažkaip ne visada prisimenu, nieko blogo su juo nėra, bet ir nėra taip, kad tai būtų 100 procentų nuostabus kremas. Naudoju todėl, kad suplojau nemažą sumą pinigų, o ar rašyti apie jį atsiliepimą, vat nežinau. Tas pats ir su Clinique šveitikliu. Kažkaip tikėjaus iš jo daugiau, nušveičia gerai, bet, kad pagerintų odos būklę, deja ne. Džiaugiuosi, kad tai ne pilna pakuotė, pabaigti bus lengviau.


Vis stengiuosi pabaigti Palmolive dušo žele, bet kaip užkeikta nesibaigia :D O jei rimtai, tai turiu kelis prausiklius, kurie daug geresni už šią dušo žele, tai ir naudoju juos... Išmesti neleidžia sąžinė tai vis gi parsivežiau atgal pabaigti.

Toliau naudoju Salerm šampūną, kuris realiai nėra skirtas plaukus plauti kas dien, bet aš plaunu... Kad nieko kito geresnio kol kas nerandu... Labai gerai išplauna plaukus jų nepažeisdamas, kvepia kramtoma guma! Kieh`ls kondicionierius plaukams yra patikrintas, geras produktas apie kurį dar vis nėra apžvalgos ;( Truputį man gėda, bet iš kitos pusės aš bijau nagrinėti sudėtį. Ot problematiškas tas mano gyvenimas :D Dar plaukams pasiėmiau Margarita plaukų laką, kurio jau nebedaug liko, Matrix stebuklingą priemonę, kuri man labai pasiteisina ir kažkodėl nenufotografavau Kerastase eleksyro. Nepykit, matyt užsiatostogavau :D Taip pat į kiekvieną kelionę įmu Margaritos intymios higienos prausiklį, šį kartą – spanguolių. Margaritos kūno kremo jau nebe daug likę, tai pasiėmiau ir jį. Bet irgi nepabaigiau dar :D Garnier dezodorantas – būtinas dalykas vasara.

Tiek iš veido tiek iš priemonių kūnui šį kartą aš panaudojau viską. Oi, dabar prisiminiau, kad dar turėjau School pėdų kremą ir Rituals... rankų kremą, bet buvo ant kitos spintelės ir aš pamiršau juos priimti į kadrą. Vienu žodžiu, atostogos yra gerai, o dar geriau kai gali savęs neriboti ir pasiimti viską, ko tau reikia. Aš jau pasimokiau kažkada, kai taupydama vietą nepasiėmiau aliejuko ir kondicionieriaus plaukams, OMG koks plaukų pravalas buvo! Dar kažkada buvau paėmusi tik micelinį, su kuriuo galvojau, kad valysiu ir akių  makiažą, bet tai pamiršau kai prieš kelionę dažiausi vandeniui atspariu tušu. Sunku buvo nuvalyti tą tušą po to :D

Ir dar noriu paskatinti peržiūrėti lentytas. Gal svajojate apie kokį nors pirkinį ir vis pagailite pinigų? Bet juk galiausiai prisiperkam bele ko. Aš pradėjau taikyti kitokią taktiką. Gavusi algą nusiperku tai ko TIKRAI noriu. Tada kai ko nors vėl prireikia einu patikrinti spinteles. Ir vieną kartą ten radau net 5 kūno kremus. Tiek žmogui tikrai nereikia. O jei kremas nepatinka jau geriau kam nors atiduoti, nes kai stovi ir nenaudoji vis tiek jokios naudos, tiesa? Geriau vasaros proga save tikrai palepinti, negalvojant, kad gal kažkada išauš ta diena kai pasidovanosiu sau Urban Decay paletę ar MAC lūpų dažus...

No comments:

Post a Comment