22/05/2017

Perfectil maisto papildai plaukams/ nagams/ odai*



Nors ir pirmadienis, bet matyt dėl gražaus oro dar niekas neskuba prie darbų... O aš kaip visada, nors ir planavau eiti atostogų, vis dar dirbu. Nuo tokio gyvenimo tempo kenčia mano plaukai, nagai ir oda... Šiandien nusipirkau naują veido kremą ir micelinį, nes prieš tai buvusieji nepadėjo mano veido odai, o tik dar labiau pablogino padėtį: dabar oda išberta, išmėtyta dėmelėmis, ne gana to ir išsausėjusi. Plaukai irgi nelaimingi, atrodo taip prižiūriu, bet vis tiek slenka, auga lėtai... Nekalbu apie nagus, senokai nematėte mano manikiūro, tiesa? Viskas todėl, kad neturiu ko rodyti, nagai trumpi, suskilinėję. Ne kokia padėtis, todėl nusprendžiau imtis veiksmų ir pažiūrėjus tokius filmukus kaip https://www.youtube.com/watch?v=Ni9LcPV1SNs  supratau, kad ir man reikia kažką daryti. Pradėsiu nuo vitaminų.






Nors atrodo, kad man viskas klostosi ne taip ir blogai: turiu darbų, baigiame įsirengti butą, jis atrodo vis geriau, sveikata nebloga, bet mano išvaizda rodo ką kitą. Matyt pavargau. Reikia atostogų, be to reikia pasirūpinti savimi. Grožio blogerė, nepatenkinta savo išvaizda, jokios logikos, ar ne? Todėl, nusprendžiau imtis vitaminų. Šiaip jau mano santykiai su jais nėra geri, kiek prisiperku, tiek užmirštu gerti, stovi tol, kol pasensta. Viskas, nusprendžiau nuo šiol juos gerti, nes noriu geresnės išvaizdos, kas be ko – geresnės savijautos.

Į Perfectil atkreipiau dėmesį dar ir todėl, kad Perfectil pradėjo bendradarbiauti su garsiąja Nicole  Scherzinger. Manau, kad Pussycat Dolls žinome visi, o Nicoles karjeros irgi gali pavydėti visi.  Tiesa ir ta, kad Nicole atkreipia mūsų dėmesį ne tik į tai, kad reikia vartoti papildus. Reikia nepamiršti gerti vandenį ir be abejonės, sportuoti. Vandenį aš geriu, sportas vis neprisibeldžia iki mano durų, nors visaip kaip bando, bet štai kadangi noriu tokių plaukų, nagų ir odos kaip Nicoles, pasižadu nuo šiol nepamiršti išgerti Perfectil.

Interviu Nicole atskleidė dar keletą grožio priemonių, kurias naudoją, nustebau, kad tarp jų yra tokia paprasta (bet neprasta) priemonė kaip kokosų aliejus! Interviu Nicole man pasirodė nuoširdi ir paprasta, kažkaip nemėgstu žiūrėti tokių filmukų, bet šį kartą pabaigiau iki galo, todėl siūlau pažiūrėti ir jums.

Man rodos, nėra žmonių, negirdėjusiu apie Perfectil. Todėl ir aš užsimaniau juos išmėginti, Lietuvoje yra trijų rūšių papildų, aš geriu šiuos: plaukams/nagams/ odai. Mano pakuotėje keturi lapeliai, po du lapelius originalių tablečių ir du Nutri-dermal biotin kapsulių. Po 28 kapsules, viso 56. Tiesą sakant, išsigandau pamačiusi originalių kapsulių dydį, maniau, kad man bus sunku nuryti, bet jei lengva man, bus paprasta ir jums.

Tikiuosi, kad šie papildai man padės, noriu būti tokia kaip Nicole Scherzinger, noriu gražios odos, plaukų ir nagų :D :) Rūpinkimės ir mylėkime save :)

No comments:

Post a Comment