16/05/2017

„Real Techniques“ antakiams ir blakstienoms šukuoti*


Žinot, kažkaip pagalvojau, kad kuo toliau tuo man įdomiau testuoti ne tik kosmetiką. Taip, aš dievinu šešėlius, dievinu lūpų dažus, priemones plaukams ir veidui. Tačiau man kur kas įdomiau atrasti visokius dalykėlius susijusius su grožiu (ir ne tik). Štai kodėl su mielu noru testuoju kempinėles, šepetėlius. Mielai pasineriu ir į šokolado ar kavos testavimą :D Kuo įvairiau, tuo juk įdomiau, tiesa? Galvoju, kad nors man ir neprilipo SEO rašymas, bet temų apie kurias galiu rašyti yra tikrai nemažai. Bet šiandien liksime prie grožio. Tiesą sakant, iki šiol nebuvau mačiusi tokio Real Techniques šepetėlio. Todėl buvo smalsu išmėginti.





Preciziškas antakių ir blakstienų priežiūros priemonė.

Būtina norinčioms apibrėžtų, atskirtų blakstienų ir nuostabių antakių.



  



Šepetėlis realiai susideda iš dviejų šepetėlių, dvi skirtingos pusės, skirtingos paskirtys. Viena – antakiams, kita – blakstienoms. Iš karto pasakysiu, su viena puse nesusidraugavau, o kita tapo mano drauge :)

Antakiams skirta pusė man kiek keistoka, iš pradžių galvojau, kad pabandysiu, gal prilips, bet žinokite, nea, dantų šepetuką primenantis šepetėlis man nepasiteisino. Nors jis tankus ir tvirtas, aš mielau antakius šukuoju su kitokio tipo šepetėliais.

O štai kita pusė yra nepamainomas dalykas. Ji skirta iššukuoti ir atskirti blakstienas ir žinokite, patogesnės priemonės aš nesu bandžiusi. Reikalas tas, kad ši dalis iš metalinių adatėlių, kurios nelinkdamos gerai atskiria visas blakstienas. Bet dirbti reikia labai atsargiai, nes jei priglausite per arti akies galite netyčia įsidurti. Tačiau aš tikrai neesu bandžiusi nieko patogesnio, visi kiti šepetėliai kaip žaisliniai, linkdavo kartu su blakstienomis ir nė velnio jų neatskirdavo. Tiesa, šią dalį išplauti yra kiek sunkoka, ypač jei tušas atsparus vandeniui, nes adatėlės labai aplimpa.

Ar rekomenduoju šį šepetėlį? Aš manau, kad vien blakstienų pusė yra verta savo kainos, nes iki šiol nieko geresnio neturėjau. Todėl tikrai taip!

No comments:

Post a Comment