09/05/2017

Ryškus dienos makiažas su MAC naujienomis


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien turėjau laisvą dieną, ir užuot ėjusi dirbti aš ėjau dažytis :D Tiesiog turėjau neišabandytos kosmetikos, MAC, Douglas priklijuojamų blakstienų, Avon... Aišku, ne viską dar išbandžiau, bet svarbiausia buvo išbandyti blakstienas, MAC pigmentus ir dar vieną MAC Retro Matte lūpų dažų spalvą :)







Akių makiažui aš naudojau Smashbox akių šešėlių bazę, taip pat dešinėje pusėje, viršuje esančią šviesiausią spalvą. Ja padengiau visą voką.



Kad MAC pigmentai atsiskleistų dar geriau aš panaudojau Urban Decay Naked paletėje esančią paskutinę Gunmetal spalvą. Žinokite, nė trupučio nesigailiu, kad pirkau šią paletę... Tik, šešėliai byra. Kad sutvarkyčiau nubyrėjimus ir sklaidymą naudojau Catrice maskuoklį. Gavosi du sluoksniai maskuoklio, žinau, kiek per daug :( :D


Na ir galiausiai ant akies voko dengiau pigmentus. Oho, su jais nėra lengva dirbti, ypač bandant pirmą kartą. Kad prikibtų prie kitų šešėlių aš ant šepetėlio papurškiau MAC Prep+Prime, priemonę, be kurios aš jau nebe įsivaizduoju savo gyvenimo :D



Aš manau, kad dirbtinės blakstienos be pravedimo neatrodo gražiai. Arba reikia mokėti jas tobulai priklijuoti. Kaip žinome, blakstienų  tobulai preciziškai aš priklijuoti nemoku, todėl į pagalbą pasitelkiau Avon Mark. pravedimą. Patiko! Stebuklas įvyko, makiažo aš nesugadinau :)


Tuomet sekė blakstienos. Netyčia nukentėjo dėžutė :( Žodžiu, bandžiau klijuoti abi, kaip supratote pasiteisino klasikinio stiliaus blakstienos. Šiaip, nepatiko, kai rašysiu apžvalgą aš pateiksiu keletą patarimų, kaip šias blakstienas padaryti tobulas ;)



Su akių makiažu viskas, kontūravimui naudojau Golden rose paletę. Šiaip efektas gaunasi labai neryškus, bet tai man nėra minusas :) Nes aš pastoviai pritepu per daug :)


Na ir MAC Rettro Matte, kurio spalva Slipper Orchid. Nerealiai graži spalva, aš labai seniai norėjau tokios, tik pati nusipirkau nudinį vairantą, todėl kai gavau šį – buvau labai patenkinta. Labai patenkinta esu ir pigmentais, iš tikro spalva nereali, nei pilka nei žalsva, priklausomai nuo apšvietimo, blizga nerealiai gražiai. Čia puikus variantas renginiams, aš manau, kad kai bus vėl koks renginys, savo makiažo variantą turiu :)

No comments:

Post a Comment