01/05/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #97 Dovanos ir mano pirkiniai


Sveiki, mieli skaitytojai. Taip jau gaunasi, kad man vis neišeina šios rubrikos parašyti sekmadienį, na, kažkoks užkeikimas, grynai :D Bet vis tiek noriu parašyti, nes noriu parodyti, ką esu gavusi testavimui ir ką pati nusipirkau. Truputi paišlaidavau, tiesą sakant... Labai seniai norėjau išbandyti Clinique oeo-start paakių kremą, jau pasakojau, kad man dabar jų manija. O Douglas siūlo rinkinį, kuriame dar ir šveitiklio ir veido kremo mini pakuotės, tai kodėl ne? Rinkinys kainavo tiek kiek paakių kremas, todėl labai labai apsimoka. Taip pat, jau reikėjo šepetėlių valiklio, nes ganėtinai įgriso plauti su bet kuo, ir vis normaliai neišsiplaudavo. Pagalvojau, kad Douglas muiliuko kaina labai normali, o kiekis irgi, todėl nusprendžiau nusipirkti. Nesigailiu! Taip pat esu girdėjusi gerų atsiliepimų apie Salerm valomąjį plaukų ir galvos odos šampūną, todėl nuėjau į Vitrinos parduotuvę ir nusipirkau. Ir, paskutinis dalykas, pirmoji Urban Decay Naked paletė. WOW, nei kiek nesigailiu, kad pirkau. Esu minėjus, kad noriu visų trijų palečių... Taip, kaina nemaža, bet realiai jei naudoju šešėlius, labai labai dažnai aš naudoju būtent Urban Decay....



Labai labai apsidžiaugiau gavusi Bobbi Brown naujieną testavimui... Todėl testuoti ir naudoti pradėjau iš karto... Labai labai ačiū!


 

Toliau buvo Avon. Aš labai džiaugiuosi galimybe išbandyti Mark kolekciją. O pateikimas iš v is nustebino, kiek fantazijos! Labai ačiū!
 

Turėjome dar lipdukų, labai apsidžiaugiau kai pamačiau jog Rituals... paleido naują rinkinį, aš šios linijos dar neesu bandžiusi, todėl labai apsidžiaugiau dėl to :)

Tokios šios savaitės naujienos, dar kartą visiems labai ačiū :)

No comments:

Post a Comment