14/05/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #99



Sveiki, mieli skaitytojai. Turėjau labai turiningą savaitgalį. Tiesą sakant nelabai pailsėjau, vakar anksti kėlėmės ir ėjom į namo gyventojų talką, tada važiavom į sodą atidaryti šašlykų sezono. Šiandien anksti atsikėlėme su ta mintim, kad reikės susitvarkyti terasą, bet prasikuitėme beieškodami vazonų, o galiausiai nusprendėme palaukti trečiadienio nuolaidų... Šią savaitę atėjo daug PR siuntinių, aš vakar vakare dariau nuotraukas, bet matyt buvo ne ta nuotaika, nesigavo, todėl perfotografavau šiandien. Na, man turi būti gerai ir viskas.



Gavau naująją Ecodenta dantų pastą, kuri kvepia melionais. Tiesą sakant, vienintelė Ecodentą dantų pasta kurią bandžiau buvo juoda, ji man nepatiko, tada nustojau bandyti :) Bet ši, melionu – visai kas kita, svarbiausia, kad ne aštri. Bandau, testuoju, keista, bet mano jautrūs dantys ant jos nepyksta.


http://www.dijora.lt/ siuntinukas. Keista, bet iki šiol nebuvau aprašiusi Invisibobble gumyčių. Bus puiki proga! O veido produktus visada įdomu išbandyti, čia kapsulė, labai noriu greitu metu išbandyti.


Mane labai nustebino https://loveby.eu/. Paklausė, ar nenorėčiau gauti mažos dovanėlės. O kai gavau apšalau, nu nieko sau maža! Čia visa grožio dėžutė, beje, viena geresnių bandytų :)


Joje radau kelias kaukes, labai džiaugiuosi pėdų kaukę, nes jau norėjau pirkti:


Niekada nesu bandžiusi tokio tipo plaukų kaukių:



Lūpų kaukė irgi buvo mano norų sąraše.


Kai kas intymiai higienai:




Ir Batiste. Man tikrai keista, kad kai kurių  TOP produktų aš neesu aprašiusi savo bloge. Apie ką aš galvoju, logiško paaiškinimo nežinau, bet pagaliau ši klaida bus ištaisyta. Papasakosiu jau netrukus!


Beje, https://loveby.eu/ dabar išpardavimas, na tikrai geros kainos! Būtinai apsižvalgykite, siuntinukas atėjo labai greitai, į Omniva paštomatą (šiaip būtų atvežęs kurjeris, bet aš paprašiau palikti).
O aš labai dėkoju už grožio dėžutę, viskuo esu patenkinta, išbandysiu net tamponus, tiesą sakant tai pirmieji mano tamponai :D Kažkaip neturiu tabu kalbėti apie intymią higiena, kaip tik manau, kad reikia kalbėti, juk  ji egzistuoja :) Apskritai, tiek daug gerų dalykų vienoje vietoje seniai mačiau. Beje, galėtų kas nors sugalvoti „kaukių dėžutę“, manau paeitų :) Ačiū labai visiems už siuntinukus :)

No comments:

Post a Comment