06/05/2017

SMASHBOX PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien buvo puiki, pagaliau šilta diena, ar ne? Vyras norėjo važiuoti iki Rygos, tačiau aš pabuvau "proto balsu" ir pasiūliau vykti į Vilnių, pasivaikščioti centre po to Ikejoje nusipirkti trūkstamas virtuvės spinteles. Nėra ko bastytis ir išlaidauti kol namai iki galo neįrengti. Ir nei kiek nepasigailėjome dėl savo sprendimo, šiandien Vilniuje buvo labai daug žmonių, renginių, visas centras šurmuliavo. Gaila, kad sakuros jau nužydėjo ir mes jų nepamatėm. Vėl. :D Ikejoje pirkome porą spintelių į virtuvę, dar reikės poros, bet šį kartą vėlgi nusprendėm geriau įsigyti kokių smulkmenų ir porą spintelių nei vien tik spinteles :) Pagaliau turime stalinę lempą, atrodo tokia smulkmena, bet man ta kalėdinė žvaigždė, kurią jau matėte ne vienoje nuotraukoje pakyrėjusi, juk jau seniai nebe kalėdos :D :) Ech, kaip gerai tokios šiltos dienos, reikia džiaugtis, nes jų juk Lietuvoje būna taip mažai... 




Photo Finish Foundation Primer

Universali makiažo bazė

Visų tipų odai.

Ši makiažo bazė – pirmasis mūsų produktas, sukurtas SMASHBOX fotostudijoje Los Andžele. Ji sukurta tam, kad makiažas atrodytų geriau ir laikytųsi ilgiau filmuojant ar per fotosesiją. Ji išlieka mūsų geriausiai parduodamu produktu ir geriausia priemone pradėti kasdienį makiažą. Akimirksniu paslepia smulkias raukšleles ir poras, o ant odos paviršiaus pasiskirsto tolygiai lyg velvetas.

Naudojimas: pirštų galiukais paskirstykite žirnio dydžio priemonės kiekį, prieš naudodama makiažo pagrindą.

Talpa: 30ml

Kaina: 15 ml 16,99 €; 30 ml 33,95 €

https://www.douglas.lt/katalogas/smashbox-photo-finish-foundation-primer/


Šiandien pagalvojau, kad noriu papasakoti apie Smashbox makiažo bazę. Tai jų TOP produktas, Smashbox nuo jos ir prasidėjo ir iki šiol tai visų mėgiamiausią priemonė iš Smashbox. Aš labai labai laukiau kol Smashbox ateis į Lietuvą. Tiesa, kažkaip galvojau, kad pirma bus NARS, bet Smashbox atėjo pirmiau. Na, nereikia nukrypti į lankas, dabar mūsų dėmesio centre Smashbox.

Aš labai ilgai negalėjau nuspręsti, ką labiau noriu išbandyti ar garsųjį Proto finish produktą ar šešėlius. Douglas grožio dėžutė man buvo vietoje ir laiku, aš negalėjau patikėti, kad išbandysiu tiek priemonių už tokią gerą kainą :)

Betestuojant bazę buvo toks juokingas nutikimas, aš kažkaip galvojau, oho, kokią gerą kreminę pudrą nusipirkau! Kaip ilgai laiko! Ir tada, vieną rytą skubėjau ir nepanaudojau bazės. Jau apie pietus mano nosis pradėjo plaukti, vaizdas buvo ne koks, galvoju: kas per???? Tuomet ir suvedžiau galus, kad buvo geras duetas, o ne vien tik makiažo pagrindas :)

Nesakau, kad makiažo pagrindas man išlieka iki darbo dienos galo. Ne, bet jis išlieka ilgiau, vaizdas daug geresnis, viskas nenuplaukia ir nenušokinėja. Man makiažo bazė padeda susitvarkyti su mano T zona: kaktas, nosimi ir smakru.

Kalbant apie pačią konsistenciją tai ši bazė yra gan lengva, ji nėra iš tų tirštųjų. Tiesa, bazė kiek užpildo smulkias raukšleles, bet mano poros tam tikrose vietose yra per didelės, kad bazė jas įveiktų. Man patinka tai, kad joje nėra žėručio, todėl veidas neblizga prieš saulę ar lempos šviesas :)

Dabar suprantu, kodėl ši bazė Smashbox top produktas. Realiai tikrai nedėjau daug vilčių, bet žinokite, pasiteisino. Drąsiai rekomenduoju mišrią odą turinčioms, kurios nori prailginti makiažo laikymosi laiką :)

No comments:

Post a Comment